Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pešiak #13455:
Veru, presne tak!
Reply on: Vladimír #13454:
Odpusti si blbé komentáre...lebo potom možem začať aj ja. a nemám na to čas a ani chuť.
K Vladimírovi - cestujúcich vôbec nezaujíma, že to, či ono. Prečo by aj malo. Dopravcu zaujíma život cestujúceho? Mocne pochybujem. Nie je teda múdre tu vyplakávať. A vidím to v celom spektre spoločenského života. Nie iba tu u dopravcu, ale to je iná téma. A ešte možno odporučenie - ak má dopravca poznatky o nutnosti nasadenia vozov inak , ako si to niekto na meste myslí, nech o tomto informuje verejnosť / však tu tisknú všakovaké plátky za naše dane /. My si s mestom už poradíme, veď nejaké tie páky máme. Tak do úspechu / nie do Úspechu/.👍
Reply on: draxter #13453:
Čo prosím sa dopravca neunúval? Začať na rozkaz anonymných diskutérov na dennej báze zverejňovať počet nepojazdných vozov?

Ja fakt tejto diskusii nerozumiem. Počet nepojazdných vozov je každý deň iný. Ak je počet nepojazdných klbákov 0, záložný sa nevypraví. Ak je počet nepojazdných klbákov 1, záložný sa vypraví. Ak je počet nepojazdných klbákov >1, vypraví sa záložný klbák a na nejakom turnuse sa musí klbák zameniť na štandardný voz.

Či sú poruchové? Sú poruchové asi tak ako akékoľvek iné vozy. Ale pracujeme s rezervou jedného voza. To značí, že stačí aby sa náhodou pokazil jeden a už rezerva nie je žiadna. A ak sa náhodou ten jeden pokazí práve v deň, kedy sa druhý s niekým "ťukol" v križovatke, tak holt nemáme ani to.

Počet odjazdených km jednotlivými typmi vozov dopravca na pravidelnej báze reportuje mestu. Ako tu už tiež bolo vysvetlené, za jazdu kĺbového vozidla dostáva dopravca od mesta vyššiu sadzbu na km ako za jazdu štandardným vozom. Nedáva mi preto žiadnu logiku, prečo by mal bezdôvodne vypravovať kratší bus a oberať sa tak o zisk.

Keď bola požiadavka vypraviť klbák na predvianočnú L24, dopravca na tri víkendy prekopal polovicu turnusov, aby tú požiadavku splnil. A unúval sa takto rád, ako sa podobne unúva vždy, keď to má zmysel a niečomu dobrému to poslúži.
Reply on: kvorka #13452:
Nuž, ako vidno dopravca sa neunúval. Napíš na mesto sťažnosť, že nejazdí zmluvné dohodnuty počet klbakov.
Reply on: linka10 #13447:
Možno sa dočkáme odpovede rovnako ako pri tom 18 minútovom meškaní 😉
Reply on: Vladimír #13449:
Ku tomuto spoju mam zrovna zazitok a dam ho sem pre pobavenie, bolo to este za mojho fungovania na SAD s vtedajsou legendou 45/TN 664 BX/ , 18:03 som prisiel na JUH 1 ako 11 a potom som siel do garaze kde som drzal este do 21:00 hotovost, co cert nechcel, zazvonil telefon a v nom dispecerka : Marek, prave mate odchod zo Saratovskej linku 11, kuknem na hodiny a bolo 18:55😃 , tomu co mal ist padla na predoslej 4ke babka a musel volat sanitku. Nedalo sa nic robit,fujazd na Juh, samozrejme ze ziadna 50tka ...pekne co to dalo .... s 12 minutovym meskanim z Juhu,tam uz nik necakal, prvy cestujuci pri Smazienke,hubova polievka a sprcha... casy po 18tej uz boli zrychlene...na stanici ta rodinka vlacik uz nestihla...v Kubrici otocka a zrychleny spoj nazad no uz na stanici som to akosi dobiehal a na konecnej som bol na cas. Ja velmi nerad meskam, bola to jazda o zivot pri ktorej som sa az spotil akoby som rubal drevo na chalupe ... 😋
Reply on: Vladimír #13449:
Dobre, ďakujem veľmi pekne
Reply on: JakubNovak #13448:
Dôvodom meškania spoja bola neprejazdná Potočná ul. v Opatovej z dôvodu zle zaparkovaného vozidla. Riešené za asistencie polície.

Spoj linky 11 zo Saratovskej odišiel o 19:13, meškal 18 minút.
Dobrý večer,
Neviete niekto prečo dnes linka 11 odch. 18:55 meškala myslím 20 minút. Na zastávku som prišiel o 18:51, čakal som tam nejako 15 minút a potom som to vzdal. Vodič l. 11 s príchodom 19:02 tiež nič nevedel a nevidel ju v protismere, tak by som bol rád za odpoveď.
Ahojte. Čítal som vašu diskusiu ohľadom nasadenia piatej harmoniky. Neviete koľko harmoník je pokazených? Asi sú dosť kazové, museli byť tento týždeň pokazené minimálne dve lebo som videl jazdiť krátky autobus za dlhý viac krát.
Reply on: draxter #13445:
Rovnako sa pripájam, i keď oneskorene s PF 2024! K tvojim bodom:
1. buď linka 50 (najmä ak chceme samostatnú tarifu) alebo linka 1 s predĺženou premávkou a presmerovaním na Sihoť
2. otázka vôle, možné okamžite
3. rovnako tak otázka vôle, vraj je dokončené i to obratisko. Neviem, ako sa osvedčili pridané spoje liniek 13 a 27 (mám pocit, že 13 lepšie)
4. okamžite možné
5. okamžite možné
6. toto považujem za dôležité, čítal som nižšie komunikáciu ohľadne nočných spojov PAL, vidno že treba komunikovať, len neviem, či mesto v tomto smere je schopné tomu rozumieť.
7. rozhodne
8. ideálne urobiť 3 kategórie zastávok a začať podľa jednotného manuálu
9. na zastávkach I. kategórie
10. no len aby to nebola nejaká DIČOvina 😃
Do Nového roku 2024 želám všetkým diskutujúcim, vodičom aj čitateľom hlavne veľa zdravia i šťastia (na Titanicu boli tiež zdraví a nepomohlo, lebo nemali šťatsie) a skúsim si zaležať tzv. 10-toro MHD:
1. znovuobnovenie nočnej dopravy
2. nasadenie piateho kĺbaku do riadnej výpravy počas pracovných dní
3. pozitívne zmeny ohľadne MHD v Zámostí
4. posilnenie MHD cez víkend na Juh I na 20 min
5. predĺženie premávky na Juh III do 22:00
6. úplný integrovaný systém s PAL na území mesta
7. zriadenie nových zastávok v rozvojových lokalitách
8. zvýšenie počtu rekonštrukcií zastávok
9. el. tabule odchodov v reálnom čase na najdôležitejších zastávkach v meste
10. prijatie koncepcie rozvoja MHD na najbližších 15 rokov
Reply on: milan005 #13443:
Veru, to by bolo úplne super. K tým zastávkam: tu ozaj treba, aby mesto ako správca ciest riadne urobilo svoju robotu na týchto zastávkach a aby veci netrvali roky, pamätáme sa na Brnianski a rok 2016....
Reply on: kvorka #13440:
Tá tebou navrhovaná L2 by nemusela mať zachádzku na stanicu, čo myslíš?! Mohla by byť viac škodlivá ako prospešná.
Aj keď v rannej špičke veľa ľudí využíva trasu L2 stanica - nemocnica ale to by sa dalo riešiť posilnením L28 na úkor L2 a L23 v rannej špičke.
Nevieme v akom štádiu sú zastávky Pred poľom smer Sihoť a Žilinská smer Kubrá? Či je možné s nimi rátať...
Reply on: MinoSUN-55 #13441:
Nič v zlom, ale príde mi to zbytočne zovšeobecnené, na základe jednoho prípadu skonštatovať: "Potom aby ľudia chodili autobusmi!"

Neviem čo sa stalo, ale MHD cestujem denne a nevykonaný spoj je veľká výnimka. MHD Trenčín má stále dosť slabých stránok, ale nespoľahlivosť medzi ne, podľa môjho názoru, nepatrí.
L1 o 16:33 z Braneckého smer Kubrá nešiel. Momentálne mešká 10 minút a pochybujem, ze už pôjde.
Potom aby ľudia chodili autobusmi!
Reply on: draxter #13309:
Skúsil som ešte niečo dodať k tvojmu a milanovmu konceptu:
1 Juh II - stanica - Pred Poľom - Sihoť IV (20/30/60) premávka do 0:30 (náhrada za nočné spoje 22, prípoj na R oboma smermi)
2 Kubrá - Pred Poľom - Sihoť II, I - nemocnica - Nozdrkovce 30/60/120 (z Kubry v preklade s 23)
3 trasa bez zmeny 20/60/-
4 bez zmeny
6 pôvodná trasa po priem.park
7/17 bez zmeny, ale z Juhu I, integrovať aj spoje L5
8 bez zmeny, preklad so spojmi 1
9 aj ja požičiavam od milana
11 bez zmeny
22 bez zmeny, v x posila pre 1, v "a" 60 min
23 Kubrá - Pod Sokolice - stanica - Juh III 30/60/120
24 bez zmeny, ráno do 9:00 ako dnes, potom 30 min až do 19:30, potom 60 do 22:30
25 bez zmeny
28 bez zmeny 60/60/120 (preklad s 23)
50 okruh podľa poslednej trasy, od 1:30 do 4:00 cez víkend a pred voľnými dňom, v "x" nepremáva

Výsledok: Juh I má v "a" 20 min, Juh III premávku do večera, Zámostie pravidelnú linku obomi smermi ako L9, nosné linky sú 1, 8 a 24
Reply on: kvorka #13438:
Kto sa tu ohana argumentami ze jeden klbovy voz musi byt v zalohe je podla mna cudny...uz som nejaky pamatnik a to nebolo ani v 90tych rokoch kedy este harmoniky jazdili aj cez vikendy. Bezny pracovny den boli vtedy od 8:00-13:00 dva klbaky ako zaloha, vtedy sa prednostne v dielni opravovali a servisovali klbaky, ked sa stalo ze taky voz vypadol tak skratka sa viac tlacili cestujuci alebo ich nepobral...ale aby bolo take vozidlo zakupene a od novoty ako nahradne je somarina, to ja poviem aj do oci komukolvek! A suhlasim ze uz teraz je zbytocne nieco vymyslat, pockame na novy grafikon a obehy s nim spojene!
Reply on: milan005 #13437:
Veď uvidíme, s čím príde mesto ohľadne zmien v MHD čo spracúvajú odborníci už od leta...tak hádam aj nové obehu budú.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.