Začali sa sťažovať až keď tam začali jazdiť autobusy, pretože od vtedy nemôžu hala-bala parkovať na ulici. A argumentácia (údajným) praskaním domov funguje lepšie než argumentácia založená na tom, že sa mi nechce otvárať bránu a zachádzať do dvora.
Lenže keď tadiaľ nešli autobusy nikto neriešil že by niečo praskalo, teda nepočul som o tom ze by sa niekto sťažoval. Začali sa sťažovať až keď tam začal jazdiť autobusy
Nie, ja neriešim nič, ja komentujem dianie, vyjadrenia a fakty. Ako môžeš vidieť, svoj názor na vec si nechávam pre seba. Takže ja nič netvrdím, zopakuj si čítanie.
Ale to sa zase tebe nelubi že? Ako obvykle.
PS: pod parametrom si človek predstaví aj iné, než šírky a dĺžky, či? Ale tá norme nevyhovuje, a to vieme, 3m pre každý smer jazdy nieto.
Tak, tak. Aj ja sa pripájam, teda už som sa v tomto svetle dávno pripojil. A o tom to je. Individualista až za hrob, bude v opozícii verejnosti. A to som v minulosti na TSK už poslal prokuratúru, kedy si tam protiprávne vycapovali dopravné značenie!!!
Od príspevku #14433 až do posledných dní sa riešili parametre a šírka cesty.
Ty teraz tvrdíš, že sa nerieši šírka, ale podložie. Obyvatelia tvrdia, že im praskajú domy a zaručene to je z autobusov, hoci taký posudok nikto nikdy nevidel.
Na druhú stranu, cesta je v správe TSK, od ktorých máme písomne potvrdené, že podložie cesty je uspôsobené ťažkým vozidlám, pričom značka zákazu prejazdu vozidlám nad 3,5 tony tam bola osadená kvôli obmedzeniu tranzitu, nie kvôli limitom samotnej cesty.
Názor nech si utvorí každý sám... Možno by prejazdnosti a aj zaťaženiu ulice J. Derku pomohlo, ak by si osobne sťažovateľ neparkoval svoje hebedo Ford Ranger na ulici.
Tak pre kazdeho ma dany problem inu vahu, pre niekoho to je malicherne, niekoho to trapi viac a niekoho menej.
Mne napriklad tiez pride malicherne ked sa tu riesia nejake vakciny a nezmysly, co s dopravou suvisia nanajvys velmi okrajovo, ak vobec.
Ta fotka co si poslal je dost dobra, aka linka v Tabore to je?
Mne tie trenčianske problémy prídu tak malicherné...
Jeden normálny táborský pohľad z 12m autobusu. Prejde? Prejde. A nebol by som prekvapený, keby niekto z miestnych bol nespokojný s trasovaním, ale verejná služba sa nepýta.
Presne na to som reagoval, v Prahe je podklad poctivy, netreba sa nechat oklamat macacimi hlavami. Na derkovej si pamätám ako robili kanalizáciu, ked to zasypavali, nevenovali pozornosť kvalite podkladu. Ta komunikácia je nastavená účelovo pre osobaky, ludi ktorí tam žijú. Nie prejazdy ťažkých a veľkých aut. Uz tie traktory su podla mna za čiarou....
Ja si absolutne nemyslim ze nieco viem lepsie nez institucia ktore je na to etablovana. Ako napriklad ta, ktora tam ulozila zakaz prejazdu nakladnych vozidiel. Pre nieco tam osadeny bol(teraz nemyslim preto aby si to ludia neskracovali ale koli dosledkom).
Co sa tyka menenia dovodu, ani ja ho nevidim, staci povodny - je to nevhodna trasa.
Tlaky mozu byt, s tym sa ratalo, ale neviem o tom zeby sa spisovala peticia za obnovenie linky 1(mozno taka existuje ale ku mne sa to napriklad nedostalo). To ze nikdy vsetkym nevyhovies sam vies, do toho ste s tym predsa sli.
Každá zmena má plusy i mínusy. Ale to je tak, keď si dovolíš kritiku zlého, to dobré že pochvališ už nestačí. Prsné takto tu komunikujú autori. Každý je zaujatý, zlý, hlúpy, dezolátny a neviem čo všetko. Hoci je tu x vyslovene dobrých vecí, čo sme tu ocenili. Ale to je zabudnuté. Na druhú stranu platí, že ak si platený z verejných financií, musíš znášať verejnú kritiku. Ak od 17.4.2024 bolo dosť času všetko zanalyzovať, tak ti je výsledok.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
milan007