Reply on: milan005 #14606:
Plne chápem všetky tvoje argumenty, ale podľa mňa je najhoršia možná situácia, že vlak mešká 2-3 minúty, otvorí dvere napr. o 22:22:31 a cestujúci kým dobehne na zastávku uvidí len zadné svetlá autobusu. Prestupný čas 21:34 - 22:23 neberiem ako lukratívny pre žiadneho z cestujúcich, obzvlášť nie na trenčianskej žel. st., kde sa nedá ani nejak slušne si sadnúť. Oba vlaky idú z rovnakého smeru, takže ten s príchodom 22:19 ponúka možnosť ešte neskoršieho odchodu z Bratislavy o 30 minút. Od decembra bude mať taktiež prípoj z Nitry, zároveň stojí v Piešťanoch a Novom Meste nad Váhom, takže rieši aj tieto regioväzby. Samozrejme, že viac ľudí je isto pravidelne dochádzajúcich z roboty, ale ak chceme robiť verejnú dopravu atraktívnu aj na bežné používanie, tak musí fungovať na celoštátnej úrovni.Ak by autobus napr. čakal do max 3-5 minút, tak by sa eliminovali situácie, kedy by niekomu ušiel pred nosom. Samozrejme, čakanie 15 minút v tomto prípade by nemalo zmysel, keď o 22:53 ide Os, ktorý ale podľa môjho názoru obsluhuje aj tak úplne inú časť Dubnice a neobsluhuje Novú Dubnicu (ani v jednom prípade sa nebavíme o nejakých malých dedinkách). V tomto konkrétnom prípade by bol problém s tým prestupom na IL, kde vravíš, že je problém s nočným odpočinkom, ale inak nevidíím problém, prečo by nemohol posledný spoj 5 min meškať, ak by to mohlo niekomu pomôcť.
Michal Mazánik
Áno, očakávam otázku, prečo teda Zámostiu zavádzame priame spojenie do MAXu a Kubrici ho rušíme. Treba si však priznať, že zatiaľ čo Kubrica má 269 obyvateľov, MČ Západ má podľa eGOV portálu mesta Trenčín na trvalom pobyte cca 11 tis. obyvateľov. Preto Zámostiu poskytujeme priame spojenie a Kubrici "len" spojenie s prestupom.