Reply on: mrcheef #14567:
a to je prave to : kratke vyrovnavacie prestoje, ukony nad ramec pracovnej zmluvy, ci proste len blba suhra okolnosti - s tymto vsetkym by sa malo pracovat. Cize je to presne tak ako pises, ty ako vodic nemas zial odkial zohnat informaciu o tom ci spoj, z ktoreho mal byt prestup realizovany, uz isiel. Mame rok 24 kde nieje problem v barsakych priblblych appkach sledovat polohu autobusov takmer realtime. Zbavili sme sa palubnych pocitacov s hardvarovymi tlacidlami na ukor dotykovych len preto, aby periferie nebolo zbytocne nakladne upravovat v pripade vylepsenia/zmeny. Zmizli tlacene oznamy vycapene na C-ckovych karosach snad po celom skle, ale niesme schopny implementovat do palubnej jednotky jednoduche funkcie? Nasledna kontrola prestupu ma prebiehat primarne vizualne dalej odhadom, nahodou pripadne kontrolou cestujucimi, toto je co za nezmysel?(neutocim na teba, len ma udivuje systemove riesenie, vid. citaj dalej) Uz davno to malo byt(a nie, nezaujima ma ako je to v BA, RK, PHY, riesim len a len TN a nech sa kludne inspiruju ostatny) riesene vecne, taktne a hlavne v prospech cestujucich tak, aby s najvacsou pravdepodobnostou bola zabezpecena minimalna mýlka. V dnesnej dobe by toto naozaj nemal byt ziadne problem. Inak to stale bude stat z vacsej casti na ludskom faktore, kde ako sam popisujes, tvoj pristup je logicky a ludsky, zial pristup ineho vodica uz taky byt nemusi. Pretoze vyhodnotenie danej situacie(blokovanie premavky, navaznost spojov ci celkove zachovanie kontinuity) moze kazdy bez relevantnych dat vyhodnotit inac(napriklad co jeden sofer vyhodnoti ako "ostane tu stat pre jedneho cestujuceho" moze druhy sofer vyhodnotit ako " nebude cela siet MHD meskat koli jednemj cloveku ").
TomoSK
Je skutočne podivuhodné, že niekto vyčíta neobnovenie sezónnej linky do nefungujúcej doliny, navyše s novým vodičom a vozidlom, pričom tu bola pred nejakou dobou vyčítaná premávka linky 11 na Trubárku, kde sa jedná iba o využitie existujúcich kapacít, tj. za absolútne minimum peňazí veľa muziky v dobrom intervale.