Z mestského webu:
Dobrý deň, rád by som sa spýtal, či by nebolo možné posilniť linku 11 počas víkendov buď zhustením intervalu alebo aspoň nasadením kĺbového vozidla, a to najmä pre zvýšený počet cestujúcich z a na kyselku v Kubrej. Napríklad v sobotu 13.4. bol spoj o 17:40 z Kubrice plný už na zastávke Kubrá, Záhrady. Dokonca museli stáť aj starší občania už od kyselky, pretože si už jednoducho nemali kam sadnúť.
Odpoveď:
Mesto Trenčín má aktuálne spracovanú analýzu MHD Trenčín, potrebnú pre vypracovanie reorganizácie mestskej hromadnej dopravy. Aktuálne čakáme na podpis zmluvy k vykonaniu diela. Danú požiadavku pre skrátenie intervalu a obsluhy budeme smerovať k spracovateľovi tak, aby boli požiadavky cestujúcich zabezpečené. Čo sa týka nasadenia kĺbového vozidla, musíme odkonzultovať možnosti dopravcu a jeho nasadenie na menované spoje v aktuálnom cestovnom poriadku. Súčasný dopravca disponuje 5 kĺbovými autobusmi, z toho jeden je záložný.
Moje postrehy:
1. ak to tak je, kĺbaky cez víkend nejazdia a teda to určite ide, aby bol nasadený
2. kto spracovával analýzu MHD Trenčín, potrebnú pre vypracovanie reorganizácie mestskej hromadnej dopravy? Neviem, žeby sa také niečo súťažilo
3. ten "záložný" ma riadne irituje, špička v TN nie je celá pokrytá kĺbakmi, bo skoro zaťahujú do vozovne, ja by som aj ten piaty dal jazdiť, však ak sa nejaký pokazí, to piate poradie bude sólo a je to. Komfort cestujúcich by mal byť na prvom mieste.
Dobrý deň, rád by som sa spýtal, či by nebolo možné posilniť linku 11 počas víkendov buď zhustením intervalu alebo aspoň nasadením kĺbového vozidla, a to najmä pre zvýšený počet cestujúcich z a na kyselku v Kubrej. Napríklad v sobotu 13.4. bol spoj o 17:40 z Kubrice plný už na zastávke Kubrá, Záhrady. Dokonca museli stáť aj starší občania už od kyselky, pretože si už jednoducho nemali kam sadnúť.
Odpoveď:
Mesto Trenčín má aktuálne spracovanú analýzu MHD Trenčín, potrebnú pre vypracovanie reorganizácie mestskej hromadnej dopravy. Aktuálne čakáme na podpis zmluvy k vykonaniu diela. Danú požiadavku pre skrátenie intervalu a obsluhy budeme smerovať k spracovateľovi tak, aby boli požiadavky cestujúcich zabezpečené. Čo sa týka nasadenia kĺbového vozidla, musíme odkonzultovať možnosti dopravcu a jeho nasadenie na menované spoje v aktuálnom cestovnom poriadku. Súčasný dopravca disponuje 5 kĺbovými autobusmi, z toho jeden je záložný.
Moje postrehy:
1. ak to tak je, kĺbaky cez víkend nejazdia a teda to určite ide, aby bol nasadený
2. kto spracovával analýzu MHD Trenčín, potrebnú pre vypracovanie reorganizácie mestskej hromadnej dopravy? Neviem, žeby sa také niečo súťažilo
3. ten "záložný" ma riadne irituje, špička v TN nie je celá pokrytá kĺbakmi, bo skoro zaťahujú do vozovne, ja by som aj ten piaty dal jazdiť, však ak sa nejaký pokazí, to piate poradie bude sólo a je to. Komfort cestujúcich by mal byť na prvom mieste.
PtrkHrnk