Reply on: PtrkHrnk #13491:
Mna by zaujimalo ci v tom navrhu su zakomponovane aj niektore z nasledujucich veci : 1.) Ak bude vyjazd opacne, bude tam STOPka alebo len daj prednost v jazde? 2.) Vyjazd zo stanice bude umozneny aj vlavo aj vpravo? Ak ano, aky siroky realne bude? Zmesti sa tam jeden bus alebo uplne v klude dva?(napriklad pri odbocovani jedneho vlavo, aby ten druhy mohol odbocit doprava) 3.) V podstate otazka cislo dva a to aka bude siroka ta krizovatka spolu s uhlom chodnika po pravej strane(ak sa bude autobus vytacat doprava, aby nezasahoval do protismeru) 4.) Aka bude sirka cesty, vozovky a zastavkovych Nik?( bus ma sice papierovo urcite rozmery ale ak budu stat autobusy na zastavke, a po ceste pojde napriklad kamion a dalsi autobus, ci nebudu musiet pocitovo spomalit koli malej sirke a zbytocne brzdit dopravu) 5.) Preco sa odstranili tie zabradlia? Uz aj teraz je volny pohyb po stanici zakazany(presnejsie odsek 4 prevadzkoveho poriadku stanice - pohyb chodcov po jazdnej drahe je zakazany) a tym ze sa presunu zastavky dalej od vlakov, bude ten pohyb pesich osob mnohonasobne vacsi co moze(a podla mna bude) sposobovat omnoho viac koliznych situaci(aj na takej stanici kde je rychlost obmedzena dokaze chodec, presnejsie cestujuci v snahe chytit svoj vysnivany autobus obsluhujuci urcitu linku, skocit bez rozmyslu pod autobus, skocit s rozmyslom zato o dost argoantnejsie pod autobus pripadne skocit tam normalne ale tak ze sa skryje za A stlpik)
pešiak