Reply on: S499.1023 #11109:
Keby aspoň tá evidencia bola k niečomu, napríklad k tomu aby sa mohol napríklad nejako zmeniť cestovný poriadok podľa vyťaženosti v daných hodinách, keby to slúžilo kvôli tomuto tak dobre nech to je ako je, ale ak sa nič nemení, ako v poslednej dobe odkedy v roku 2016 sa zmenili linky a poriadky tak odvtedy nastavili malé úpravy až skoro žiadne. (a pridanie nezmyselnej linky 31, pri ktorej stále neverím, že je vyťažená a hlavne jej číslo mi nejde do hlavy).
(však lepší spôsob ako ísť celú cestu načierno :D)
a kto toto raz u nas vyriesi si zaslusi minimalne litrik dobrej Oskorusovice -tu ma u mna! ? Nedavno som nad tymto premyslal ked som cital na dvoch kolegov dost negativnu ale pravdivu kritiku,mimo autobusu su to super chalani,ale ked sadneme za volanty nastane nejaka zmena-prepnutie...skratka celkom ine nieco...preto ine riesenie nie je len aby vodic MHD karoval a neriesil informatora a predavaca alebo uz ta buducnost bezpilotnych autobusov
Tak jedeme o dum a zastavku dal chlapci...MHD = galejnici su k sluzbam...mali by ste pocut nese zazitky co si mi rozpravame casto po sichte o cestujucich...ale tak jasne ze sa povie-ste tu pre nas...
Jacob
Aj keď neviem stále o akého vodiča sa jedná, ale to je asi teraz jedno, tak osobne si myslím, že áno keď má niekto zlý deň to sa dá pochopiť ale ak to robí niekto pravidelne tak to už nie je normálne, a rozumiem tiež, že práca autobusára je náročná. Osobne tiež mám celkom dobré skúsenosti s vodičmi, väčšina s nich sú v pohode.
Inak veľa šťastia s tou sťažnosťou alebo skôr pripomienkou SAD-ke, lebo osobne čo som im písal na všetky možné e-maily mi odpovedali až z jedného a to som im písal, že proste väčšina vodičov nevie nahadzovať časové predplatné lístky pri prímestskej doprave v rámci územia Trenčína a dopadlo to tak, že asi len poučili znova vodiča ktorého som spomenul v e-maily a to bola celá ich odpoveď.