Reply on: S499.1023 #11109:
Keby aspoň tá evidencia bola k niečomu, napríklad k tomu aby sa mohol napríklad nejako zmeniť cestovný poriadok podľa vyťaženosti v daných hodinách, keby to slúžilo kvôli tomuto tak dobre nech to je ako je, ale ak sa nič nemení, ako v poslednej dobe odkedy v roku 2016 sa zmenili linky a poriadky tak odvtedy nastavili malé úpravy až skoro žiadne. (a pridanie nezmyselnej linky 31, pri ktorej stále neverím, že je vyťažená a hlavne jej číslo mi nejde do hlavy).
a kto toto raz u nas vyriesi si zaslusi minimalne litrik dobrej Oskorusovice -tu ma u mna! ? Nedavno som nad tymto premyslal ked som cital na dvoch kolegov dost negativnu ale pravdivu kritiku,mimo autobusu su to super chalani,ale ked sadneme za volanty nastane nejaka zmena-prepnutie...skratka celkom ine nieco...preto ine riesenie nie je len aby vodic MHD karoval a neriesil informatora a predavaca alebo uz ta buducnost bezpilotnych autobusov
Tak jedeme o dum a zastavku dal chlapci...MHD = galejnici su k sluzbam...mali by ste pocut nese zazitky co si mi rozpravame casto po sichte o cestujucich...ale tak jasne ze sa povie-ste tu pre nas...
Jacob
Najviac je, ale nelogické dostať pokutu keď si neoznačím lístok ale mám časový lístok ale aj tak pokutu by som dostal. Fakt toto celé nechápem, možno časový lístok ušetrí peniaze niekomu kto denne chodí MHDčkou aj 10 krát ale čas nie keďže si označuješ jazdu ako vždy.
Potom sa ospravedlňujem, že som sa pomýlil, raz som od niekoho počul túto informáciu, že pri najhoršom aj u vodiča si kúpiš lístok, ale nepreveroval som si to keďže vždy si kúpim lístok, a keď som raz tú možnosť nemal tak som radšej išiel o jednu zastávku načierno a tam si kúpil lístok
Ako áno, mohla by tá možnosť byť, že naozaj ak nebude iná možnosť kúpiť si s prirážkou u vodiča.
Čo sa týka nastupovania tak ja si myslím, že niektorí zbytočne chodia prvými dverami, idú prvými dverami keď majú normálne čipovú kartu, a tým aj zdržujú tým, že musia čakať na lístok čo im vypluje, alebo čo sa týka stredných a posledných dverí, tak odkedy dali čítačky a možnosť nástupu poslednými dverami tak aj tak väčšina ľudí stále chodí strednými dverami a tým sa vytvára zbytočná rada a meškanie autobusu.