Reply on: Mike #11106:
To, že potrebujú mať presnú evidenciu mne a iným je u riti, reálne načo je dobré prikladať k čítačke kartu keď máš časový lístok keď aj tak za prvé, ten kto si zakúpi časový lístok tak hádam vie kedy mu končí, a ešte dokonca pri kúpe cez internet si vieš vybrať, že napríklad týždeň pred koncom ti príde upozornenie, a za druhé keď zabudneš, že ti vypršal a nekúpiš si nový a neoznačíš si cestu tak dostaneš pokutu, ale to je už tvoj problém.Najviac je, ale nelogické dostať pokutu keď si neoznačím lístok ale mám časový lístok ale aj tak pokutu by som dostal. Fakt toto celé nechápem, možno časový lístok ušetrí peniaze niekomu kto denne chodí MHDčkou aj 10 krát ale čas nie keďže si označuješ jazdu ako vždy.
Potom sa ospravedlňujem, že som sa pomýlil, raz som od niekoho počul túto informáciu, že pri najhoršom aj u vodiča si kúpiš lístok, ale nepreveroval som si to keďže vždy si kúpim lístok, a keď som raz tú možnosť nemal tak som radšej išiel o jednu zastávku načierno a tam si kúpil lístok

Ako áno, mohla by tá možnosť byť, že naozaj ak nebude iná možnosť kúpiť si s prirážkou u vodiča.
Čo sa týka nastupovania tak ja si myslím, že niektorí zbytočne chodia prvými dverami, idú prvými dverami keď majú normálne čipovú kartu, a tým aj zdržujú tým, že musia čakať na lístok čo im vypluje, alebo čo sa týka stredných a posledných dverí, tak odkedy dali čítačky a možnosť nástupu poslednými dverami tak aj tak väčšina ľudí stále chodí strednými dverami a tým sa vytvára zbytočná rada a meškanie autobusu.
MA MHD
Išiel som 11 o 12:55 zo Saratovskej, pri parku, Karosa #42 a naozaj ma nepríjemne prekvapilo správanie vodiča. Nie že by som od vodičov MHD čakal príjemné vystupovanie (česť výnimkám, o ktorých viem, nebudem samozrejme"hádzať všetkých do jedného vreca", chápem, že práca vodiča je náročná), ale toto bol naozaj vrchol. Pani dobehla na autobus pár sekúnd po odchode ale pán vodič po nej vrieskal až po zastávku Pod Juhom, ako by mala prísť na čas. Samozrejme mala, ale vodič nemôže poznať, či nemala nejaké závažné dôvody. A ak by to povedal slušne, ešte ho podporím, ale vrieskať po platiacom cestujúcom, to je moc.
Ďalšia zastávka Inovecká, pán nemal drobné na zaplatenie, vodič opäť vrieskal tak, že som ho bez problémov počul k stredným dverám. Keby pánovi nepožičali cestujúci, stojíme tam doteraz. Zato pán vodič zabudol zavrieť dvere, keď zo zastávky odchádzal, to je v poriadku, hlavne nadať cestujúcemu. Najprv by bolo dobré myslieť na vlastné povinnosti ?
Samozrejme viem, že iMHD nie sú stránky dopravcu, ktorému to takisto prepošlem, ale zaujímal by ma názor diskutujúcich na takéto vystupovanie...
Samozrejme, ako mi už viackrát bolo povedané, treba mať pochopenie k tomu, že vodiča mohlo predtým nahnevať niečo/niekto iný, samozrejme, to je pravda. Ale aj to pochopenie má svoje hranice a naviac, rovnaké pochopenie by mohli mať aj vodiči k cestujúcim...?
PS: ospravedlňujem sa za kritiku, ktorú naozaj nemyslím na všetkých vodičov ale toto bolo podľa môjho názoru moc...