Reply on: S499.1023 #11019:
Amen. Keď si zoberieme, že trištvrte Slovenska má stanice z monarchie, ktoré sú ako cez kopírak, tak môžeme byť naozaj radi za to, čo máme v TN. Druhá vec je, ako píšeš, že na Slovensku máme dobrý zvyk niečo pekné postaviť a potom to nechať desaťročia chátrať. Na normálnu údržbu budov, verejných priestorov a pod. sme tu ešte nedorástli. Rovnako súhlasím, že žst Trenčín nemá blbé umiestnenie, neviem si ani predstaviť lepšie v podstate- blízko centra s obrovským rozvojovým potenciálom (priestor medzi Sadovou a Kragujevackých hrdinov, kasárne SNP, brownfield okolo bytoviek na Železničnej a pod.)..
Určite nebol toto dôvod
Sranda, že SAD Prievidza dokáže mať všade pekné logá, ale tu v Trenčíne máme mini nálepky a ešte horšie je, že s bielym pozadím na červené autobusy
syko
V prvom rade, obe stanice sú na celkom dobrom mieste. Na okraji centra v území, na ktorého časti je možné niečo vybudovať do pár rokov (miesto terminálu) a s ešte väčším potenciálom do budúcnosti, až sa Ministerstvo obrany zbaví kasárni v prospech mesta. Čiže máme na okraji centra priestor, ktorý sa môže v budúcnosti stať cieľom ciest s úradmi, obchodmi, kanceláriami, možno bytmi s perfektnou dostupnosťou hromadnou dopravou zo širokého okolia.
Čo sa týka nejakej novej linky - nesúhlasím. Ak treba, v spolupráci s Tescom, Trenčín retail park a.s. (majiteľ Laugarícia), samosprávnym krajom poriešiť pozemky na hrane Asko/Laugo, postaviť tam autobusovú zastávku a reorganizovať prímestskú dopravu tak, že nejaká linka zo severu bude pokračovať na juh od mesta - trebárs jedna linka z Dubnice n. V. do Dubodiela. To by však na kraji museli byť aspoň takí dopravní fanatici...