Reply on: capaCity #11023:
a ty akú súťaž si chcel? Vidíš tu nejakého iného schopného poskytovateľa mestskej hromadnej dopravy s dostatočným vozovým parkom, personálnym obsadením + technickým vybavením okrem SAD TN? Nevšimol som si žiadne zástupy záujemcov o tento lukratívny job. A áno, Rišo robil určite všetko možné aj nemožné aby sa Georgovi vyšlo v ústrety, lebo vie, že bez súkromného investora sa nikde so stanicou nepohneme.
Určite nebol toto dôvod
syko
V prvom rade, obe stanice sú na celkom dobrom mieste. Na okraji centra v území, na ktorého časti je možné niečo vybudovať do pár rokov (miesto terminálu) a s ešte väčším potenciálom do budúcnosti, až sa Ministerstvo obrany zbaví kasárni v prospech mesta. Čiže máme na okraji centra priestor, ktorý sa môže v budúcnosti stať cieľom ciest s úradmi, obchodmi, kanceláriami, možno bytmi s perfektnou dostupnosťou hromadnou dopravou zo širokého okolia.
Čo sa týka nejakej novej linky - nesúhlasím. Ak treba, v spolupráci s Tescom, Trenčín retail park a.s. (majiteľ Laugarícia), samosprávnym krajom poriešiť pozemky na hrane Asko/Laugo, postaviť tam autobusovú zastávku a reorganizovať prímestskú dopravu tak, že nejaká linka zo severu bude pokračovať na juh od mesta - trebárs jedna linka z Dubnice n. V. do Dubodiela. To by však na kraji museli byť aspoň takí dopravní fanatici...