Reply on: Richard Ščepko #10573:
na stránke železníc som sa práve dočítal, že "V súčasnosti sa pod chynoranskou traťou buduje spolu s jej preložkou aj nový podchod pre peších a cyklistov na náklady Mesta Trenčín." ...hlavne že tu na nič nie sú peniaze, zastávky mesto ani netuší ako by malo robiť, kasselák je sci fi, ale na vlastné náklady budovať niečo, čo je výsledkom svojej vlastnej sprostosti, pretože to mohlo byť vyvolanou investíciou keby radní páni pohli gebuľami, to nie, to si zacvakáme. Koľko za to mohlo byť opravených zastávok??? Toto ma už vyslovene nasiera. A keď cyklochodník z Juhu, potom aj zbytočné a drahé niky, ktoré netreba...
Richard Ščepko
Ak ide o dočasný presun ďalšej zastávky, tam to dá preveriť, prečo sa stále nevrátila do pôvodného stavu. Takže tam pravdepodobne upozornia SPP, resp. Reprogas o nápravu.
Posielam sľúvený výrez z manuálu ako vytvárať cyklotrasy v priestoroch zastávok. Žiadne zastávkové zálivy v manuály nie sú. Riešenie, ktoré sa najviac podobá tomu našemu je označené ako "Unntak", teda na výnimku.
Oslostandarden for sykkeltilrettelegging vydaný 15. júna 2016.