Reply on: Richard Ščepko #10573:
na stránke železníc som sa práve dočítal, že "V súčasnosti sa pod chynoranskou traťou buduje spolu s jej preložkou aj nový podchod pre peších a cyklistov na náklady Mesta Trenčín." ...hlavne že tu na nič nie sú peniaze, zastávky mesto ani netuší ako by malo robiť, kasselák je sci fi, ale na vlastné náklady budovať niečo, čo je výsledkom svojej vlastnej sprostosti, pretože to mohlo byť vyvolanou investíciou keby radní páni pohli gebuľami, to nie, to si zacvakáme. Koľko za to mohlo byť opravených zastávok??? Toto ma už vyslovene nasiera. A keď cyklochodník z Juhu, potom aj zbytočné a drahé niky, ktoré netreba...
Richard Ščepko
K tej cyklotrase posielam výrez zastávok Soblahovská. Je na nej vidieť ako by mala byť trasa vedená. Je to z projektovej dokumentácie. Áno, bude križovať vjazd/výjazd. Môj názor k zálivom som tu už spomínal. Ak nájdem manuál pre vytváranie cyklo trás z Osla (vychádzajúci z Kodaňského manuálu), priložím aj ten. Tam sú zaznačené jednotlivé varianty a ich "vhodnosť".
Výrez z PD pre cyklo trasu Soblahovská (ll. etapa)