Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kvorka #82:
Ja som zase včera bol na skok v LM a tam je azda lepší park. Videl som Citelis RK-984AZ, potom B952E RK-873AS, RK-641AR, RK-998AU. No na L14 do Tesca jazdila C734 LM-107AG. Na informáciach boli za okienkom dve informátorky ktoré boli naozaj príjemné aj sa s úsmevom pekne pozdravili. ☺
Reakcia na: kvorka #82:
http://www.mestskadoprava.net/galeria/index.php?/categories/created-monthly-calendar-1983-1-27

- B952E jazdia ale len v špičke
- 619AR nájdeš stáť vždy na žilinskej strane AS, a 872AS vždy v parku oproti železničnej stanici ?

Inač vystihol si to presne:
- nosnými vozidlami sa stale B732
- C934E jazdia počas dňa striedavo MAD a prímesto
- niektoré spoje majú turnusovo zapracované vozidla priímestskej dopravy, konkrétne SORy

Do vyradenia niektorých C734, ktoré boli nasadzované na MAD a odsunu citelisu, boli na linke č. 5 výhradne vozidla prímestskej dopravy....teraz je tam bordel
Btw. Citelis som za pol dňa videl asi len 3x.
Moje dojmy z dnešnej MHD sú otrasné: na linkách len samé staré B732, le čo je najhoršie aj prímestské C734 a 934 (možno E). Prečo nie sú nasadené tie B952E? To radšej sa bdue porušovať zákon ako dať komfort cestujúcemu? Dôvod na zvyšovanie cestovného sú náklady - a tie sú predsa vyššie u starých črepov ako u nových busov - čiže logika opäť proti verejným prostriedkom. Ak sa má šetriť, tak potom presne opačne. Že už nejazdia kĺbové autobusy si ľudia zvykli, že im zobrali aj jeden z 2 nízkopodlažných busov, si ľudia zvyknú. Ale že im dopravca neposkytuje ani existujúce vozidlá B952 a vypravuje cez deň staré vozy, je na "nezaplatenie". Dúfam, že to vedeniu mesta vo voľbách, Ružomberčania, spočítate. Lebo takýto guláš je možný len vtedy, ak to mestio toleruje a neplní si povinnosti podľa zákoan č. 168/1996 Z.z. o cestnej doprave. ? ? ?
Reakcia na: irizar #80:
to máš tak ubúdajú linky lebo sa zvyšuje cestovné a tým pádom ubúdajú cestujúci. Teraz je taká situácia že na stanicu treba ísť s hodinovým predstihom aby si vlak stihol, lebo potom ti už žiadna linka nejde,...

Veď aj kvalita cestovania ubudla jeden nízkopodlažný citelis išiel do LM...
http://liptov.sme.sk/c/5303005/cesta-autobusom-bude-drahsia.html

"za zvýšením ceny je aj úbytok cestujúcich" - ubúdajú nám ľudia, takže namiesto aby sme sa pokúsili zlepšiť úroveň služby, iba zvýšime cestovné. A keď nám potom ubudnú ďalší, budeme si búchať hlavu o stenu že kde sme spravili chybu...
Reakcia na: irizar #77:
Aj som si to myslel, že je to tak, len som si bol trocha neistý keďže v katalógu nová EČV nie je uvedená.

Keď už spomínaš mikulášsku C744 LMA 10-40. To je to isté čo LM-087AG?
Reakcia na: BB-Schuhu #76:
To je jediná kĺbová C744 ešte v pôvodnom nátere. Jej prvá ŠPZ bola LMA-10-39, potom dostala novú. Len to nové číslo doteraz nebolo známe. Inak mikulášska C744 mala pôvodnú ŠPZ LMA-10-40...
Čo je to za kĺbový autobus RK-205AC? Tu v katalógu ho nevidím.
Reakcia na: TeBeCe #72:
Inak presne rovnaký ex-Budapeštiansky sme mali aj v LM, asi po roku v pôvodnom nátere bol nastriekaný na červeno-bielo. Z premávky v LM vymizol okolo roku 1994, teraz premýšlam či to nie je ten istý...
Reakcia na: N/A #69:
na tom CP poriadku skibusu sa už robí alebo sa to nehá tento rok, bude ešte premávať cca 1,5 mesiaca. ?
Reakcia na: c 744 #68:
nech sa paci, nakresli a moze tam byt 😛
ale zaver je jednoznačny. treba zmenit nakresy tych vozov katalogu 😃 teda minimalne tej C744ky
Reakcia na: c 744 #66:
B741 ten nový náter určite dostala, nejaké dva mesiace bola odstavená na dvore v LM. Ale naozaj netuším kedy a či to náhodou nebolo až pred odstavením - žeby sa SADka pustila do generálky a potom si to rozmyslela. Lebo naozaj si nespomínam, žeby som ju s tým náterom videl v RK v premávke. Ale zase vtedy som sa tam nevyskytoval až tak často.
ale ze vraj potom ku sklonku svojej zivotnosti dostala uz ten novy nater, ale nwm.
A co sa tyka tej C744ky, tak ten nakres v katalogu je nespravny, pretoze taky nater (ako ta mikulasska C744ka) nikdy nemala. Mala klasicky bielo-modry nater a potom bola okolo roku 2002 prestriekana do toho noveho mestskeho ruzomberskeho.
Reakcia na: irizar #64:
áno, tiež si to tak pamätám.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.