Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mario9 #254:
Určite súhlasím. Uvedené vozidlá nie sú vôbec vhodné do MHD. Avšak, je to dané aj časovými okolnosťami, kedy výber nového dopravcu bol poznačený "zmarenou" prvou súťažou.

Nový dopravca má povinnosť dodať nové autobusy, štandardného mestského prevedenia, s troma veľkými dverami, s dostatočným priestorom pre pohyb cestujúcich, plne nízkopodlažné a to tuším do 3/4 roka od začiatku prevádzky podľa riadnej zmluvy, pričom prevádzka podľa riadnej zmluvy začala 1.7.2021. Podľa zákulisných informácií, v tomto období dochádza k výberu vozidiel z toho lepšieho segmentu značiek (napr. Mercedes) a je dosť možné, že vozidlový park bude už niekedy budúci rok zostavený napr. z hybridov. Takže áno, súhlasím, je to nevhodný druh vozidla, aj z pohľadu technológie prevádzky MHD, ale lepšie časy sa už črtajú.

Čo sa týka prejazdov vozidiel z linky na linku a informovania cestujúcich - tieto texty boli nahraté pre potreby hlásenia vo vozidlách. Čiže nerozumiem, prečo sa nepoužívajú. Nie je to síce veľká útecha, ale tieto informácie sú momentálne dostupné aspoň v CP na stránke www.mhdrk.sk alebo aj tu na imhd.
Reakcia na: Mario9 #254:
Tiez sa cudujem tejto MHD a skladbe vozoparku. Medzimestke vozidla vyssej kvality na MHD a haraburdy jazdia medzi mesto
Rad by som prispel nazorom ku kvalite poskytovanych sluzieb novym dopravcom ako pravidelny cestujuci.
Zacnime vozovym parkom. Vsade bolo prezentovane, ze novy dopravca bude pouzivat iba nizkopodlazne autobusy. Doteraz sa tak nestalo. Seniori, matky s detmi, zeny matky s plnymi taskami z nakupov cez tyzden si tie schodiky do autobusu naozaj uzivaju, najma ked este musia prestupovat.
Nejednotnost vnutorneho usporiadania v autobusoch, kde raz je sedadiel nahusto tak, ze sa neda pomaly pohodlne sadnut, inokedy je medzi sedadlami priestor ako v superbe...
A nakoniec tu mame informovanost cestujuceho. Zvukovy komentar o zastavkach super, info ze linka na prestupnej stanici sa meni z jednej na druhu uz chyba. To je prekvapko ked z beznej zmeny linky cislo 2 na linku 3 sa pri Evanjelickom kostole dozvieme, ze prave tento spoj je vynimka a zmenil sa na 1. Davam do pozornosti, ze autobusy zobrazovacie jednotky maju, len to chce trochu viac zaujmu dotiahnut veci. Z mojho pohladu prevadzkovane autobusy su pre dopravu v meste nevhodne, vzhladom na svoje vonkajsie rozmery ponukaju malo miesta cestujucim. Ale mozno sa mylim a vacsinu cestujucich tvoria v autobusoch podnikatelia, stredny a vyssi menezment, ktory nosi so sebou maly kufrik. Dochodca s taskou na kolieskach, deti so skolskymi taskami, matky s kocikmi, ludia vracajuci sa domov na sidliska s nakupmi z mesta chodia predsa autom v najhorsom pripade taxikom.
Reakcia na: Vlaran #251:
Ale také nejaké skoro okružné linky aj sú. Prevažná väčšina spojov L3 pokračuje na L2 a následne z L2 na L1. A aj opačne.
Reakcia na: Vlaran #251:
V akej relácii treba trikrát prestúpiť? V jeho požadovanej relácii stačí raz. Pri protiidúcich nosných linkách by okrem jednej zastávky bola nadväznosť na antény len v jednom smere.
Pravda je niekde medzi. Systém MHD, ktorý je momentálne v Ružomberku, je pre množstvo ľudí nepochopiteľný. Vzhľadom na veľkosť mesta a dispozičné možnosti je naozaj zvláštne prečo sa rozhodli ísť týmto smerom. Niektorí cestujúci musia prestúpiť aj trikrát, aby sa dostali z bodu A do bodu B.
Pričom v prípade RK by bolo možné vytvoriť dve okružné protiidúce nosné linky od ktorých a ku ktorým by sa kyvadlovo pripájali linky do mestských častí a v drvivej väčšine by stačilo prestúpiť raz, prípadne len prejsť na protiľahlú zastávku.
Reakcia na: divoch4ever #248:
V Ružomberku je zakázané prestupovať? Na facku to je, ale pre teba, aby sa ti rozsvietilo v makovici.
Reakcia na: divoch4ever #248:
a este aj 1€ za listok preco nie
ktory idiot vymyslel tuto novu retardovanu mhd clovek prejde cele banicne a ziadny spoj na klacno totalny imbecil len penize zhrabnut za taku demenciu to hej .... naco mhd ked clovek moze ist peso ... na facku 🤦‍♂️
Reakcia na: Petto #246:
Zatial slubuju len dalsie 3 LE Setry, cim by sa mala pokryt bezna vyprava LE vozmi. Vyhladovo by ale mali byt nove vozidla, ale bohvie kedy. Teraz je len docasna zmluva uzavreta.
Setry zostanu nastalo v MHD RK ? CI uz sa ocakavaju nejake nove vozidla ?
Reakcia na: Zuna #244:
A v tých týždňoch, kedy nechodíte do práce, sa len prechádzate okolo domu?
V ponuke sa nachádza predplatný lístok min. na 15 dní. Vzhľadom na to, že využívam MHD na prepravu do práce len každý druhý týždeň, uvítala by som v ponuke aj 7-dňový predplatný lístok.
Reakcia na: Jokonom1 #241:
K jednej registracii na mhdrk.sk sa daju priradit aj platobne karty aj pre rodinnych prislusnikov, takze sa da predpokladat, ze rovnako bude mozne poziadat aj o viac cipovych kariet k jednej registracii (poziadat o vydanie cipovej karty ma byt dostupne od 22.1.)
Na jednu platobnú kartu chceme vydať viac čipových kariet - deti . Je to vôbec možné?
Moje tipy na nové busy sú Mercedes Conecto/Citaro, Scania Citywide, Volvo 8900 a možno MAN Lion's city . Akákoľvek iná značka je silne nepravdepodobná, keďže Blaguss Iveco neprevádzkuje.
Reakcia na: N/A #237:
Podmienka su 3 dvere a cely voz NP ? T.j. vsetky LE su tympadom out.
Reakcia na: Tom_BB #235:
Keďže je to Blaguss, ktorý nakupuje výlučne EvoBusy, tak C2ky sú takmer isté. Jedine, žeby Conecto, ale to je nepravdepodobné.
Reakcia na: Tom_BB #235:
Ak od Iveca tak Urbany, Citelisy sa už nevyrábajú a Crossway nespĺňa požiadavky na nízkopodlažnosť a ani na šírku tretích dverí. Mojím osobným tipom sú Citará.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.