Ja som zase včera bol na skok v LM a tam je azda lepší park. Videl som Citelis RK-984AZ, potom B952E RK-873AS, RK-641AR, RK-998AU. No na L14 do Tesca jazdila C734 LM-107AG. Na informáciach boli za okienkom dve informátorky ktoré boli naozaj príjemné aj sa s úsmevom pekne pozdravili. ☺
- B952E jazdia ale len v špičke
- 619AR nájdeš stáť vždy na žilinskej strane AS, a 872AS vždy v parku oproti železničnej stanici ?
Inač vystihol si to presne:
- nosnými vozidlami sa stale B732
- C934E jazdia počas dňa striedavo MAD a prímesto
- niektoré spoje majú turnusovo zapracované vozidla priímestskej dopravy, konkrétne SORy
Do vyradenia niektorých C734, ktoré boli nasadzované na MAD a odsunu citelisu, boli na linke č. 5 výhradne vozidla prímestskej dopravy....teraz je tam bordel
Btw. Citelis som za pol dňa videl asi len 3x.
Moje dojmy z dnešnej MHD sú otrasné: na linkách len samé staré B732, le čo je najhoršie aj prímestské C734 a 934 (možno E). Prečo nie sú nasadené tie B952E? To radšej sa bdue porušovať zákon ako dať komfort cestujúcemu? Dôvod na zvyšovanie cestovného sú náklady - a tie sú predsa vyššie u starých črepov ako u nových busov - čiže logika opäť proti verejným prostriedkom. Ak sa má šetriť, tak potom presne opačne. Že už nejazdia kĺbové autobusy si ľudia zvykli, že im zobrali aj jeden z 2 nízkopodlažných busov, si ľudia zvyknú. Ale že im dopravca neposkytuje ani existujúce vozidlá B952 a vypravuje cez deň staré vozy, je na "nezaplatenie". Dúfam, že to vedeniu mesta vo voľbách, Ružomberčania, spočítate. Lebo takýto guláš je možný len vtedy, ak to mestio toleruje a neplní si povinnosti podľa zákoan č. 168/1996 Z.z. o cestnej doprave. ? ? ?
to máš tak ubúdajú linky lebo sa zvyšuje cestovné a tým pádom ubúdajú cestujúci. Teraz je taká situácia že na stanicu treba ísť s hodinovým predstihom aby si vlak stihol, lebo potom ti už žiadna linka nejde,...
Veď aj kvalita cestovania ubudla jeden nízkopodlažný citelis išiel do LM...
"za zvýšením ceny je aj úbytok cestujúcich" - ubúdajú nám ľudia, takže namiesto aby sme sa pokúsili zlepšiť úroveň služby, iba zvýšime cestovné. A keď nám potom ubudnú ďalší, budeme si búchať hlavu o stenu že kde sme spravili chybu...
To je jediná kĺbová C744 ešte v pôvodnom nátere. Jej prvá ŠPZ bola LMA-10-39, potom dostala novú. Len to nové číslo doteraz nebolo známe. Inak mikulášska C744 mala pôvodnú ŠPZ LMA-10-40...
Inak presne rovnaký ex-Budapeštiansky sme mali aj v LM, asi po roku v pôvodnom nátere bol nastriekaný na červeno-bielo. Z premávky v LM vymizol okolo roku 1994, teraz premýšlam či to nie je ten istý...
B741 ten nový náter určite dostala, nejaké dva mesiace bola odstavená na dvore v LM. Ale naozaj netuším kedy a či to náhodou nebolo až pred odstavením - žeby sa SADka pustila do generálky a potom si to rozmyslela. Lebo naozaj si nespomínam, žeby som ju s tým náterom videl v RK v premávke. Ale zase vtedy som sa tam nevyskytoval až tak často.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A