Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #319:
Plavisko, Dr. Hulej smerom do centra bola zrejme na Holleho ul., odkial L4 pokracovala priamo na Banicne, otocka.
L3 sa na otocke asi neotacala (mozno okrem spoja 6:15/6:20), preto mohla kludne vylozit cestujucich na opacnej strane ako bol oznacnik (ak nebol obojsmerne).
Reakcia na: davidmik555 #317:
Čo sa týka toho otáčania, vzhľadom na polohu nástupnej zastávky sa mi to zdá nezvyčajné, ale povedzme si pravdu, v podniku ČSAD a neskôr SAD bolo vždy možné všetko. Ani ma už nenapadá, koho by som sa opýtal. Všetci ľudia, ktorých som odtiaľ poznal, vrátane môjho otca, sú už tam hore. Tým CP z r. 2002 ste ma milo prekvapili, veľmi rád by som si takýto materiál preštudoval. Ak by to bolo možné a boli by ste taký úžasný, poslali by ste ho na adresu mareks.krnac@gmail.com ? Bol by som Vám veľmi vďačný, len neviem čím by som sa revanšoval. Z pred roku 2010 mám okrem spomínaného MHD RK 2004 len linkový CP L č. 505427, je to myslím rok 2006 alebo 2007.
Reakcia na: yymasakr #316:
Dobrý postreh, v prípade CP z roku 2002 však na zastávke Baničné otočka občasne končia dve linky a to L3 a L4, v prípade L3 spoje tu končiace prichádzajú od zastávky Do Baničného rázcestie a naspäť premávajú opäť cez túto zastávku, kde sa teda autobus otáčal? Možno pri nákupnom stredisku v centre sídliska? Ťažko povedať. V prípade L4 spoje prichádzajúce na zastávku Baničné otočka obsluhujú ako poslednú zastávku Plavisko, Dr. Hulej, mohli teda robiť spomínaný okruh sídliskom pričom spoje v opačnom smere už jazdili cez zastávku Karola Sidora Novák (č. 69) čo podporuje neskorší už opísaný vývoj...
Reakcia na: samkoh #315:
Ku koncu prevádzky tohto systému sa otáčalo prejazdom ulicou. Teraz budem čerpať z CP platného pre rok 2020. Spoje linky č. 1 začínajúce na zastávke I. Houdeka majú prvú nácestnú zastávku K. Sidora 69. Spoje l.č. 2 majú poslednú nácestnú zastávku Baničné,,kostol. Spoje l.č. 3 to majú rovnako (samozrejme nie tie, kt. mali konečnú na MNV). Podľa tohto by teda nebolo o čom uvažovať, je to jasné. Ale teraz CP z r. 2004. Linky 1 a 3 sú na tom rovnako, avšak linka č. 2 má pri spoji končiacom v Baničnom poslednú nácestnú zastávku Do Baničného, rázc. Odtiaľ má na zastávku I. Houdeka jazdnú dobu 2 minúty (v tej dobe taký spoj bol iba jeden, posledný večerný). Pravdepodobne to tak urobili kvôli tomu, že voz išiel už na garáž, teda prišiel do ulice zo severu, a už služobne pokračoval na Roveň. Ale tá jazdná doba sa mi zdá dlhá. Ja mám CP z r. 2004, a potom až 2013. Ten novší nemám zdigitalizovaný, to Vám teraz nepoviem, až keď prídem domov. Možno ma niekto vyvedie z omylu. Ináč, existovala táto zastávka pred zavedením tohoto systému? Ja sa na ňu nepamätám...
nemohlo sa teoreticky otáčať na tom trojuholníku v križovatke s ulicu Do Baničného? Ak tam prichádzali autobusy od juhu...
Reakcia na: davidmik555 #313:
Označník bol na severo-západnom rohu pozemku domu I. Houdeka 1
Reakcia na: yymasakr #312:
Mňa tiež napadol variant otáčania sa pozdĺž Revúcej, avšak neviem sa dopátrať k lokalizácii samotnej zastávky...
Reakcia na: davidmik555 #309:
Zastávku ako takú podľa polohy označníka Vám lokalizujem. Záhadou mi je slovo otočka. Neviem či bola niekedy v inej polohe, a či tam aj reálne bola obracačka. Za mojich čias sa tam obracalo prejazdom tou ulicou v smere toku Revúcej. Môžem to pozrieť v cestovnom poriadku r. 2004, podľa nácestných zastávok. Žiaľ, v dobe keď som sa mal ešte koho opýtať ma to nezaujímalo...
Reakcia na: S499.1023 #310:
Lokalita je síce nahodená ako otočka, ale jedná sa v starom systéme o zastávku Baničné, kostol...
Obraciam sa sem s malou prosbou, vie niekto presne lokalizovať starú Arrivácku zastávku Baničné, I. Houdeka otočka??
V sobotu 15.2. som využil ranný víkendový spoj na Podsuchú, ktorý bol majoritne po Biely Potok (bývalý Kovostav) slušne vyťažený, apropo na Nižné Matejkové išiel jeden cestujúci, na Podsuchú tiež jeden, mesto MHD do tejto oblasti plánuje s novou zmluvou zrušiť, čo by sa dalo logicky odôvodniť (využiteľnosť + obsluha spojmi PAD), škodu však vidím v zrušení víkendovej premávky L4 na Belan...
Reakcia na: Matej M #306:
Akurát že Uhorské Hradisko prezentuje zlepšenie a Rosenberg by musel prezentovať zhoršenie a to sa ťažšie predáva 😃.
Reakcia na: S499.1023 #305:
Heh. Nuž, že ak by informovanie o výhodách novej koncepcie bolo takto otvorene a polopatisticky prezentované, tak si (citeľne) viac občanov uvedomí jej výhody.
Reakcia na: Matej M #304:
A čo to má s Ružomberkom?
Informovanie mesta Uherské Hradiště o reforme (a navýšení vozkm) MHD: https://idzk.info/poulicka/

...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.