Reply on: davidmik555 #317:
Čo sa týka toho otáčania, vzhľadom na polohu nástupnej zastávky sa mi to zdá nezvyčajné, ale povedzme si pravdu, v podniku ČSAD a neskôr SAD bolo vždy možné všetko. Ani ma už nenapadá, koho by som sa opýtal. Všetci ľudia, ktorých som odtiaľ poznal, vrátane môjho otca, sú už tam hore. Tým CP z r. 2002 ste ma milo prekvapili, veľmi rád by som si takýto materiál preštudoval. Ak by to bolo možné a boli by ste taký úžasný, poslali by ste ho na adresu mareks.krnac@gmail.com ? Bol by som Vám veľmi vďačný, len neviem čím by som sa revanšoval. Z pred roku 2010 mám okrem spomínaného MHD RK 2004 len linkový CP L č. 505427, je to myslím rok 2006 alebo 2007.
.
nastavený interval a takt spojov považujem za dostatočný, dokonca na mesto takejto veľkosti aj nadštandardný napriek redukcii spojov, ktorá prebehla začiatkom leta (stále je to oproti časom Arrivy luxus)
stále ostávajú v meste časti, ktorých dopravná obslužnosť je či už mizivá alebo v podstate nulová, za najhoršie pritom považujem z dlhodobého pozorovania nasledovné časti mesta -> sídlisko Satelity (zastávka Obvodová a ostatné ulice obsluhované v minulosti Citybusom), ulica Karola Sidora (doprava obmedzená po nástupe Blagussu), Supra vily až Celulózka (sem tiež MHD nezavíta od nástupu Blagussu), koncové časti sídliska Baničné a v neposlednom rade Vlkolínec (obsluhovaný v minulosti neefektívnou Citybusovou linkou)...
samkoh