Reply on: yymasakr #316:
Dobrý postreh, v prípade CP z roku 2002 však na zastávke Baničné otočka občasne končia dve linky a to L3 a L4, v prípade L3 spoje tu končiace prichádzajú od zastávky Do Baničného rázcestie a naspäť premávajú opäť cez túto zastávku, kde sa teda autobus otáčal? Možno pri nákupnom stredisku v centre sídliska? Ťažko povedať. V prípade L4 spoje prichádzajúce na zastávku Baničné otočka obsluhujú ako poslednú zastávku Plavisko, Dr. Hulej, mohli teda robiť spomínaný okruh sídliskom pričom spoje v opačnom smere už jazdili cez zastávku Karola Sidora Novák (č. 69) čo podporuje neskorší už opísaný vývoj...
.
nastavený interval a takt spojov považujem za dostatočný, dokonca na mesto takejto veľkosti aj nadštandardný napriek redukcii spojov, ktorá prebehla začiatkom leta (stále je to oproti časom Arrivy luxus)
stále ostávajú v meste časti, ktorých dopravná obslužnosť je či už mizivá alebo v podstate nulová, za najhoršie pritom považujem z dlhodobého pozorovania nasledovné časti mesta -> sídlisko Satelity (zastávka Obvodová a ostatné ulice obsluhované v minulosti Citybusom), ulica Karola Sidora (doprava obmedzená po nástupe Blagussu), Supra vily až Celulózka (sem tiež MHD nezavíta od nástupu Blagussu), koncové časti sídliska Baničné a v neposlednom rade Vlkolínec (obsluhovaný v minulosti neefektívnou Citybusovou linkou)...
Matej M
...