Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #25064:
Doposiaľ bola pri kĺbových trolejbusoch rezerva 5 vozidiel, čo je úplný štandard, a predsa sa v septembri stalo, že na niektorú službu musel byť vypravený autobus a do ďalšieho trolejbusu zatekalo, takže by tiež jazdiť nemal. Okrem toho je sú zo 6 24 Tr aktuálne pojazdné 3 kusy, takže s prižmúrením všetkých otvorov by fakt v istom momente mohlo dôjsť k výprave na hrane. Ale pre dobro všetkých dúfam, že k tomu nikdy nedôjde.
Reply on: TA #25065:
Pokračuje sa aj naďalej v prázdninovom režime.
Caute pani, sorry za OT, ale narazil som na nete na tuto aktualnu, tak sa delim.
Podľa oznamu o zmenách v premávke od 1. 12. 2020 "nie je zrejmé, či bude od 1.12.2020 MHD premávať v režime pre prázdniny alebo pre školský rok" (https://www.dpmp.sk/_uploads/files/26ecc8fa24.pdf ). A kedy to bude zrejmé, keď zmena má nastať už zajtra? Nevie niekto náhodou?
Reply on: Jur@j #25058:
Keď vozidlo počas dvoch rokov odjazdilo asi dve služby, tak tam nemožno hovoriť o oprave, ale skôr o kompletnej výmene jednotlivých vadných komponentov. To však treba prebrať s ekonomickým úsekom, nech vyčísli zostatkovú hodnotu vozidla a podľa toho by sa malo rozhodnúť o výmenách.

Ináč ako môžete byť aj pri stave 19/30 kĺbových v mínuse? Veď tá rezerva je neskutočne obrovská.
Reply on: T6A5.3 #25061:
Ak niekto napíše, že "neprešla cez TK a nič z nej zrejme nebude", asi z nej nič nebude, nie? Kriste...
Nevie niekto ako prebieha obstarávanie na nové elektrobusy a autobusy? Nie je nejaké nové info?
Reply on: Jur@j #25060:
383 skončila?
Reply on: T6A5.3 #25059:
123 je plne pojazdná, je to dispozičné vozidlo ako ktorékoľvek iné. 383 je nepojazdná, neprešla cez TK (korózia nosných častí rámu), dočasne odhlásená, z tej už zrejme nebude nič.
Reply on: Jur@j #25058:
A ako je to so 123 a 383?
Reply on: Mrtn #25057:
Ráta sa s nimi zatiaľ aj naďalej, problém je na strane výrobcu, ktorý sa nenáhli s dodávkami ND a opravami. Vôbec by som sa nespoliehal na to, že prišlo 6 nových TR, stačí zopár porúch, zimných nehôd, P1 a sme opäť v mínuse. Treba hlavne brať do úvahy, že momentálne sa vypravuje iba 13 TR, preto to vyzerá tak pekne, no za bežných okolností je vo výprave až 19 vozidiel. A zbožným prianím je, aby to číslo konečne narástlo...

Osobne by som to asi riešil tak, že najhorší kus by som obetoval na diely, nech aspoň tie zvyšné trolejbusy majú z čoho žiť.
Ako to vyzerá so #707 a #708? Ráta s nimi do budúcna DP? Myslím, že hlavne čo sa týka tej 707-čky by bolo dobre zvážiť, či sa vôbec oplatí do nej vrážať, keď ročne najazdí pár km. Po roku vyjde z vozovne, 2 dni jazdí a vzápätí je zas na ďalšiu hodnú dobu odstavená. Predsa len má DP k dispozícii 6 nových kĺbových 31Tr.
Linka 21 čaka linku 1 zo solivaru na šariskych lukah , linka 21 z Fintic po šariske luky ďalej ako N2, linka 13 po pazicu a vranovsku prestup na linku N2 , este dve pismenka tam chybaju
Opravte si pri linke 44 spoj 7:30 zo solivaru prejazd na l20 na veselú-linka 20 už neexistuje.
Reply on: N/A #25052:
Je to možné tak, že ani napriek značnému úsiliu sa nám stále nedarí zladiť dáta importované z DPMP s našimi potrebami. Pochopiteľne mi je to ľúto. Rieši sa to.
Ako je možné, že tu sú stále chybné CP?
Reply on: JacobM #25050:
Zatiaľ ten súčasný, ale uvidíme, čo prinesie čas. Ešte sa to možno prehodnotí pri druhej etape, keď sa budú zavádzať aj anglické hlásenia.
Reply on: Jur@j #25048:
Plánuje sa aj výmena gongu pred hláseniami alebo ostáva ten súčasný?
niekto ma nahravky nnoveho hlasu v mhd?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.