Nechcem zachadzat do politky, no spravne tu bolo poznamenane to najdolezitejsie. A tym je (okrem odbornosti) najma zaujem o problematiku. A nielen zaujem, ale aj pochopenie jej sirsich dopadov. Malokto z kompetenych MHD aj v reale vyuziva a preto je narocne ocakavat, ze bude bez slova sluzbu vo verejnom zaujme dofinancovavat. Najma ak sa jedna o velke miliony rocne. A to je hlavny kamen urazu. Co sa tyka este nejakych rokov 2008-2014, teda este byvaleho primatora, velmi rychlo sa zabudlo, ze to boli roky vaznej hospodarskej krizy. Ja si velmi dobre pamatam, ze vtedy sa aj 3 roky po sebe napriklad neobnovovalo vodorovne znacenie, lebo proste neboli na nic peniaze. A to nehovorim o bocnych ulickach, ale o hlavnych tahoch v sprave mesta. Vtedajsi rozpocet, okolo roku 2014, ak dobre v pamati zalovim, bol cca 58miliov eur. Teraz je to cez 100 milionov. Samozrejme, aj naklady su vyssie, no roky 2016-2019 boli vseobecne v Europe povazovane za roky rastu.
Lebo nám nechýbajú 12-metráky. Nám chýbajú hlavne 18-metráky. A v podniku si veľmi dobre uvedomujú, že kúpiť schodíkovú Karosu je ešte väčší krok späť než kupovať ojazdené Citelisy či prenajímať si hrbaté SORky.
A čo sa týka Tedomov, každý vie, že tie vozidlá boli zlé už na papieri. Nehovoriac o tom, že vozidlá tejto značky podnik neprevádzkuje a problém by bol aj s dielmi.
No vravim to preto, ze napriklad pri tej L33 na Delnu som pozeral zastavky na Sirpe a nebolo tam nic, preto som si myslel, ze v tomto smere nic nejazdi a dalsie zastavky som uz nepozeral. A bum, zrazu dva spoje zacinaju na Karpatskej, co som zistil nahodou. Takisto v opacom smere naco zobrazovat zastavky na Sirpe, ked tam nic nejde? Co mam z toho, ked sa tam aj tak nedostanem. Pri L30, 36 a 44 mi vobec nedava zmysel zobrazovat smer kompletne bez poriadku.
Este doplnim, ze ja dokazem vypnut aj konkretne zastavky na linke alebo aj cely smer na linke. V tomto pripade by to nemalo dosah na vyhladavac spojeni, takze je to pouzitelne.
Vdaka za navrhy. Co sa L10 tyka, napad sa mi paci a poznacim si ho. Pre kratsie vyluky a obmedzenia nie je vhodne tieto stlpce mazat. Pri dlhsich alebo neurcitych obmedzeniach to ma zmysel, avsak musime si premysliet, odkedy tie stlpce opatovne zapnut.
Pri ostatnych linkach by som smery a zastavky nemazal, pretoze to bezneho cestujuceho moze len zmiast.
Ina situacia by bola, ak by dopravca poslal data a v nich by to zrusil. To by sme samozrejme nezobrazovali aj my, aby to korespondovalo s vyveskami.
Toto nedokážem ovplyvniť, toto robí skript automaticky. Keďže v opačnom smere rozlíšenie dní existuje, rozdelilo stĺpce na celej linke.
Čo sa týka vymazania neobsluhovaných zastávok, ešte si to premyslím. Neviem sa rozhodnúť, čo je pre bežného (nešoto) používateľa zrozumiteľnejšie. Ak tam má svoju zastávku a nie sú žiadne odchody (domyslí si, že sú zrušené) alebo svoju zastávku vôbec nenájde.
A v opačnom smere taktiež dať len Pod nadjazdom, bez vysvetlivky A. Prepáčte, že trocha spamujem. Ale snažím sa, aby sa v niektorých prípadoch CP zľahčil.
Pri nových CP by som odporúčal pri L10 smer Hollého stiahnuť CP do jedného, keďže všetky dni sú identické, pri L24 vymazať zastávky Poliklinika a Obrancov mieru, keďže v tomto smere sú touto linkou neobsluhované a potom pri L30,33,36,44 vymazať smery, ktorými nepremáva ani jeden spoj.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tomas