Ak by mi zajtra chcel niekto pomôcť s výpravou, kľudne môže. Hlavne so špičkami. Ak sa niekto rozhodne pomôcť mi zo špičkami, premávať budú takto:
212/6 ráno nerobí šk.spoj K a poobede ani šk.spoj T, ináč premáva normálne aj ráno aj poobede
213/1 vykoná len 46-tku o 5:35 do RNV, o 5:55 naspäť (po Č.most) a o 6:22 34-ku zo Sibírskej po Štúrovu
222/6, 7 a 8 ráno nepremávajú, poobede idú normálne, len neviem, či 7 a 8 stihnem pozrieť, tak ak by ich niekto zistil, bol by som veľmi rád
Ostatné špičky zistím ja.
Btw.: nešlo mi o presnú citáciu v rýdzom dialekte. Napísal som to tak, aby som len ilustroval danú situáciu ... Nepríde mi dôležité, či to je napísané tak či onak, zbytočne sa potom vytrháva kontext.
Medzi najhlavnejšie funkcie dispečera by malo okrem iného patriť aj vášnivé pozeranie sa do monitoru a v prípade potreby zasiahnuť do rozmiestnenia polohy vozidiel tak, aby nevznikali takéto extrémne vzhluky.
Ja plne chápem, že tunajší dispečeri majú aj iné úlohy. Áno, mať tak široký záber vedomostí (niečo z techniky, niečo z administratívy, niečo z informatiky, niečo z prevádzky dopravy, ...) a všetky uplatňovať vo dne, v noci, určite nie je hračka. Len ma mrzí, že tak sakramensky, presakramensky dôležitá vec, akou je práve čo najviac možné operatívne koordinovanie vozidiel na linkách je veľmi aleže veľmi podceňované. Určite mi dáš za pravdu, že nechať tak vypustené vozidlá, ako som spomínal nižšie celkom okej asi nie je, že? Nuž, raz darmo, kde mzdovo 8 hodín zbehne každému, tam nemôže vzniknúť motivácia. ?
Ale jasné, pripoj sem nejaký svoj názor ty, ja sa na túto tému VEĽMI rád s hocikým porozprávam.
221/8 - 355 -> 343 -> ? (355 spadla nafta, už cestou hore do Fintíc mala nejaký problém, cestou dole už zostala stáť na Nám.Jozefa Kolarčíka, išla 343 a neviem, či ešte niečo dokončilo službu po tej 343 alebo nie)
718 meškala 54´. A ako v (slušný výraz neexistuje), samozrejme, rovno za ňou išlo ďalších 1,5 hodiny 6 trolejbusov na L4,8!!!
,,Ta šak, naj dorovnaju šebe tote meškania." Prešovskí dispečeri si na plnej čiare mýlia pozeranie sa na obrazovku a aspoň ako-také riadenie dopravnej prevádzky. Veď nech ... DPmP sa to poriadne vypomstí, lebo každý si premyslí či cestovať MHD, pokiaľ na nosných linkách sú takmer dennodenne 40´ diery.
Dnes bola okolo 15:00 dopravná nehoda na Košickej ulici. MHD mala chodiť obchádzkovou trasou cez Šváby a Solivarskú. Samozrejme vznikli meškania. Vyberám teda z tých väčších meškaní.
355 - 20 minút
332 - 23 minút
706 - 32 minút
338 - 32 minút a 30 sekúnd
349 - 27 minút
703 - 40 minút
389 - 19 minút
123 - 28 minút
383 - 34 minút
352 - 29 minút
No a poďme naspäť k výprave:
111/7 - 348 záloha o 16:30
201/4 - 373
211/2 - 392
212/2 - 352
212/3 - 396 a 343 pred 369-tkou, spoj L13 o 13:25 z VP na Severnú vykonala s asi 10 minútovým meškaním 343, na 396 sa až baterky museli vypínať, takže niečo vážnejšie asi...
212/6 - 377
212/7 - 360
212/8 - 332 !!! (nie je to vtip)
201/1 - 389
201/2 - 372 -> 394 (výmena asi počas prestávky na Sibírskej 14:00 - 14:31)
201/3 - 373
201/4 - 390
211/2 - 378
211/6 - 367
211/7 - 379 -> 343 -> 396 (379 vypadla okolo 17:00, do 18:25 išla 343 a o 18:25 sa napojila 396)
211/9 - 386 (už to tak vyzeralo, že pôjde záloha, nefungovali dvere, vždy sa pri zatváraní zasekli, no nakoniec sa to vyriešilo)
N/A
111/2 - 701
111/3 - 705
111/8 - 702
111/9 - 703
121/4 - ? -> 343 -> 117 (tá tam asi bola aj ráno pred 7:00, lebo 343 hradila dlhšie)
121/9 - 713
121/10 - 721
201/1 - 387, nie 389, pardon za chybu
201/2 - 390
201/3 - 389
211/1 - 396
211/2 - 385
211/3 - 384
211/6 - 395
211/8 - 391
211/9 - 392
212/2 - 352, nie 353, pardon za chybu)
212/3 - 366
212/4 - 369
212/7 - 365
212/8 - 367
221/1 - 397
221/2 - 358
221/4 - 393
221/5 - 351
221/6 - 398
221/7 - 370
222/1 - 382
222/2 - 344
222/3 - 350
222/13 - 347