111/1 - 123
111/2 - 701
111/3 - 705
111/8 - 702
111/9 - 703
121/4 - ? -> 343 -> 117 (tá tam asi bola aj ráno pred 7:00, lebo 343 hradila dlhšie)
121/9 - 713
121/10 - 721
201/1 - 387, nie 389, pardon za chybu
201/2 - 390
201/3 - 389
211/1 - 396
211/2 - 385
211/3 - 384
211/6 - 395
211/8 - 391
211/9 - 392
212/2 - 352, nie 353, pardon za chybu)
212/3 - 366
212/4 - 369
212/7 - 365
212/8 - 367
221/1 - 397
221/2 - 358
221/4 - 393
221/5 - 351
221/6 - 398
221/7 - 370
222/1 - 382
222/2 - 344
222/3 - 350
222/13 - 347
111/2 - 701
111/3 - 705
111/8 - 702
111/9 - 703
121/4 - ? -> 343 -> 117 (tá tam asi bola aj ráno pred 7:00, lebo 343 hradila dlhšie)
121/9 - 713
121/10 - 721
201/1 - 387, nie 389, pardon za chybu
201/2 - 390
201/3 - 389
211/1 - 396
211/2 - 385
211/3 - 384
211/6 - 395
211/8 - 391
211/9 - 392
212/2 - 352, nie 353, pardon za chybu)
212/3 - 366
212/4 - 369
212/7 - 365
212/8 - 367
221/1 - 397
221/2 - 358
221/4 - 393
221/5 - 351
221/6 - 398
221/7 - 370
222/1 - 382
222/2 - 344
222/3 - 350
222/13 - 347
Matej78
Ja plne chápem, že tunajší dispečeri majú aj iné úlohy. Áno, mať tak široký záber vedomostí (niečo z techniky, niečo z administratívy, niečo z informatiky, niečo z prevádzky dopravy, ...) a všetky uplatňovať vo dne, v noci, určite nie je hračka. Len ma mrzí, že tak sakramensky, presakramensky dôležitá vec, akou je práve čo najviac možné operatívne koordinovanie vozidiel na linkách je veľmi aleže veľmi podceňované. Určite mi dáš za pravdu, že nechať tak vypustené vozidlá, ako som spomínal nižšie celkom okej asi nie je, že? Nuž, raz darmo, kde mzdovo 8 hodín zbehne každému, tam nemôže vzniknúť motivácia. ?
Ale jasné, pripoj sem nejaký svoj názor ty, ja sa na túto tému VEĽMI rád s hocikým porozprávam.