imhd.sk
Prievidza
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
-2 °C
sk
English
Prievidza
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Ostrov Man
› Douglas Bay Horse Tramway
Kone je nutné na oboch stranách prepriahnuť na opačný koniec vozňa
Prestup medzi konskou železnicou a elektrickou železnicou
Napojenie zrekonštruovanej trate konky na pôvodnú
Trať konky vedie stredom ulice s minimálnymi odstupmi od súbežne jazdiacich vozidiel
Prepriahanie koňa na konečnej
Pohonička vedie vlak cez priecestie s plnou preferenciou konky
Vozeň #14 mal pôvodne číslo 13, pričom pôvodný vozeň #14 zničil zosuv pôdy v roku 1908
Vozeň #14 z roku 1883 pôvodne slúžil u South Shields Tramway Comapny, na Ostrov Man sa dostal v roku 1887
Cyklisti by miesto križovania s traťou konky mali radšej využiť pobrežnú cyklotrasu
Dvojica zatvorených vozňov z roku 1892
Dvojpodlažný vozeň prerobený z jednopodlažného vyrobeného v roku 1883
Otvorený vozeň #21 z roku 1890 v novopostavenom depe
Otvorený vlečný vozeň z roku 1905
Vozeň #43 z roku 1907 a #1 z roku 1913, ktorý nahradil pôvodný vozeň #1 z roku 1876
Keďže nie každá hala depa je pripojená na hlavnú trať, na presun vozňov medzi koľajami slúži ručná presuvňa
Vozeň #45 z roku 1908 na jednej z najstarších stále prevádzkovaných konských železníc na svete
Nové depo konky postavené v dobovom štýle so zachovaním pôvodného napojenia na koľaje
Stajňa pre kone
Upozornenie na križovanie s konkou a kôň putujúci v protismere do stajne
V roku 2024 konka premávala na skrátenom severnom pobrežnom úseku, ktorý je celý vidno na tejto fotografii
Dočasná konečná konky Villa Marina a vľavo vzadu pôvodné miesto ukončenia trate v prístave
Priecestie s konskou dráhou, kde má konka absolútnu preferenciu
Pri rekonštrukcii trate v rokoch 2016 - 2021 bola snaha presunúť koľaje konky zo stredu cesty bližšie k moru, čo sa však nestretlo s pochopením obyvateľov a tak aj po rekonštrukcii koľaje zostali na pôvodnom mieste
Konka pod útesom Falcon, na ktorom vyrástol hotel a k nemu pozemná lanovka
Dočasná konečná konky na okraji centra mesta po jej skrátení
Na konke sú použité pôvodné vozne, napr. #36 z roku 1896
Konka v Douglase jazdí s prestávkami od roku 1876
Označník konky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie