Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Inak od 1.11. 2008 sú platné aj nové CP pre linky č. 6 a 8. www.sadpd.sk ?
Reakcia na: draxter #396:
To hej ale nejaký podiel na L3 musia mať aj bojničania,nie?
Reakcia na: 1miki5 #395:
veru tak. Ale myslím si, že by malo byť aj v záujme Bojníc, aby L3 premávala aspoň raz do hodiny aj v tých časových "dierach". Veď z takej linky, akou L3 bola ešte v roku 2002 ostalo už len torzo.
Reakcia na: brefos #394:
Zrušenie 3 cez "x" teda prac.dni by malo za následok dobrý kolaps
Reakcia na: poiiii #393:
Mňa zase teší, že L3 ostala aspoň takáto podoba. Takto nejak som to si to predstavoval. Lepšie je to teraz, ako sa to vtedy plánovalo, zrušenie cez pracovné dni.
Reakcia na: brefos #391:
to nás samozrejme všetkých teší, ale myslím, že čitatelia to vo vyhovujúcej podobe nájdu aj tu...
Reakcia na: S499.1023 #388:
Je to v tom článku na SME.
Aj na stránke www.sadpd.sk je už nový cp L3 a L33 aj s oznamom.
Reakcia na: draxter #389:
mal som na mysli tie veľké diery...si myslím, že ešte zopár spojov by bolo určite potrebných...no uvidíme.
A ako je to s tou L3? Bude v "x" úplne odstavená z kúpelov, či len "vybrané" spoje? Lebo z toho vyjadrenia teda jasno nie je...
Reakcia na: Valec #387:
Ako si prišiel na úsporu 3 SKK/km?
Reakcia na: Isidor #380:
Jééj, to sú bludy v tom článku. Však ak v PD najazdia autobusy cca 1 mil. km ročne, tak úspora bude cca 3 milióny. Tieto sa v zápätí roztopia v odpisoch na autobusy, (keďže CNG bus je o málo drahší), odpisoch na CNG plničku, nákladoch na potrebné školenia vodičov a obsluhujúceho personálu.... Čiže finančná úspora sa dostaví tak po cca 4-ch rokoch a dovtedy sa zasa tak zmenia ceny, že nakoniec ani žiadna úspora nebude. Tento výpočet môže byť skreslený tým, že na časť investičných výdavkov bude grant z eurofondov a tie sa odpisovať nebudú. Každopádne z úspor možno zvýšiť platy pre vodičov (vyšlo by im o cca 3 tisícky mesačne viac) alebo zvýšiť výkony MHD. A Bojnice by ušetrením mohli mať opäť linku 3 celotýždenne.
Reakcia na: poiiii #382:
Tiež si z tých, čo veria tabuľkovej kapacite?
a ako to vlastne dopadlo s tym vyberovym konanim na dodavku tych plynakov?????? uz je znamy vitaz?
Reakcia na: romco736 #383:
No, na šrot išli, to je pravda, ale bez STK s prasknutým rámom a bez motora, aby ostatné mali ND na jazdu 🙂 a autobusy nové sa čakali už skôr...
poiiii: v poriadku neberem im ho................ale preco sa riesi nedostatok prevadzky schopnych vozov uz ked ich je malo keby sa pravidelne obnovoval vozovy park tak nie je problem a nech mi nikto netvrdi ze dotacia od mesta 30 mil nedostacuje aspon na pokrytie straty s dotaciami sa lahko podnika
a myslim ze boli aj novsie vozy ako je ta PD-558 BT len to by sa museli aj nejake uchovat a nie isli vsetky na srotovisko
Reakcia na: romco736 #381:
to neni celkom pravda 🙂 navyše, v BN si tiež zaslúžia aspon jeden autobus, čo nepochádza z čias socializmu... a tam CityBus chodí na najvyťaženejších linkách, lebo je kapacitne väčší, ako karoska...
prečo prišla stara Karosa???? preco neposlali spat CityBus????.......................jáááj asi preto aby sme si mohli povedat ze u nas jazdia stare autobusy a vypytali si od mesta este viac penazi
je v dosť zachovanom stave len ten interiér ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.