Reply on: Mike #1436:
Možno by v budúcnosti bolo potrebné, keď sa bude vyhodnocovať tento nový CP urobiť celomestské stretnutie napr. v Kine Mier, kde by sa mohli zúčastniť všetci, ktorí chcú a VIDELI by, či majú na niektoré veci názor len oni sami, alebo je to širší záujem. Tam by sa mohlo aj riaditeľom škôl a menších firiem, farnosti, atď.. navrhnúť, aby akceptovali taktovú dopravu ako východisko pri zvonení, resp. pri začiatkoch pracovnej doby, ak sa to týka ich zamestnancov, žiakov.. Takisto by mohli byť uvedené spôsoby a kompromisy, ktoré môžu využiť jednotliví občania. Pretože je pravda, že v novom CP napríklad pri L2 nie je uvedené, ktoré spoje pokračujú a človek si ich nevydedukuje... Riešením by bolo možno PDF, kde by boli vypísané práve tieto priame relácie, kde dochádza k prečíslovaniu linky...
Jozef.79
3. Uvediem modelový príklad. Som študent z Orlového a cestujem vlakom do Žiliny o 6.38. Mám 2 možnosti. Buď pôjdem MHD a budem tŕpnuť, či stihnem garantovaný prípoj aj v prípade väčšieho meškania, alebo pôjdem bez prestupu prímestským spojom, čo bude ešte aj lacnejšie. Alebo sa potrebujem v tomto čase dostať do nemocnice? Znova radšej využijem priamy prímestský spoj.
4. Spoj 22.42 z Podvážia, to je taký výkrik do tmy. Pracujúci budú naň musieť čakať takmer hodinu a po príchode na AS o 23.01 nie je žiadny prípoj. Všetky prímestské spoje sú už preč a posledný nočný ide o takmer pol hodinu. Čiže cesta z práce bude trvať v rámci mesta takmer 2 hodiny. Ja osobne by som takúto možnosť určite nevyužil, a hľadal by som akúkoľvek inú alternatívu. Ten spoj bude využívaný tak možno v piatok našou mládežou za zábavou.