SAD PO vlastní niekoľko kusov Conecto, potom niekoľko 15m busov podobných Citaru, ale v prímestskej verzii, ktorá sa označuje nejako inak, ale neviem si teraz spomenúť.
Connecta sa využívajú v obyčajnej prímestkej doprave. "Citará" údajne aj na trasy Prešov - Praha (na tejto linke som si ich ale ja osobne ešte nevšimol). Určite sa však nimi možno previezť aj na trase Košice - Prešov - Bardejov.
dokladna prestavba uz vcelku vyzera, ale stale mam najradsej klasicke linie. Som rad ze bystricania sa odbavovali len na dialkovych a mestske nechali napokoji.
Vladimír: Mercedesy čo? Conecto, Citaro na prímestské linky, či dialkové alebo mestské?
Takže privatizácia (hejslovákmi nazývaná rozkrádanie národného majetku) SADkám pomohla?
Ja vravím: hrozné! Podľa mňa všetky karosy radu 700 s novými čelami (oprava v Levoči alebo Rošere) vyzerajú strašne. V Spišskej novej vsi dokonca dali na ikarus 280 zadné čelo z karosy (aspoň tak to vyzerá). Hnus.
Vo Vrábľoch bude od 1.1.2004 prevádzkáreň SAD zrušená.Autobusy budú prevezené do prevádzky v Zlatých Moravciach.Jedná sa o cca 46 autobusov.Terajšie priestory vo Vrábľoch budú ponúknuté k odpredaju.
pete