Reply on: irizar #22320:
Mne hlavne nedáva logiku, prečo by pri kontrakte za pevnú cenu za km mal dopravca komukoľvek objasňovať, ako ide vnútorne šetriť. To predsa malo zmysel pri starej legislatíve, kde objednávateľ dopravcovi uhrádza rozdiel medzi dosiahnutými tržbami a tzv. oprávnenými nákladmi. Tam plne chápem, že objednávateľa zaujímajú náklady dopravcu aj možnosti ich zníženia. Ale pri súťažení ceny za km som doteraz považoval za samozrejmé to, že vyhrá dopravca, ktorý v spravodlivej súťaži dá najlepšiu ponuku a následne je všetkých do jeho vnútornej ekonomiky nič.Lebo potom, ak bude požiadavka na každoročné znižovanie ceny za km (vo svete, kde v skutočnosti náklady každým rokom stúpajú a nie klesajú), to môže dopadnúť aj tak, že záujemcovia si cenu za km v prvých rokoch zámerne nadhodnotia, aby z nej mohli potom po dobu 10 rokov každoročne bezbolestne spúšťať.
Či zle uvažujem?
Pavuk
Vychádza mi to na dve varianty:
1. ... - Pod Zoborom - bez zastavenia Priemyselný park I., II., III. zastaví Priemyselný park VII. - zastaví Priemyselný park III., II., I. - Priemyselný park rázcestie - ...
2. ... - Pod Zoborom - (cez novovybudované pripojenie Priemyselného parku zo severného obchvatu) - Priemyselný park VII. - Priemyselný park III, II., I. - Priemyselný park, rázcestie - ...
Ktorá varianta je správna?
Ďakujem