Takýto stav ani nemá zmysel zakresľovať do schém, keďže sa ešte chystajú zmeny a otvorenie novej cesty v tejto oblasti, takže sa 4ka ešte bude meniť, resp. sa z nej odvodí aj nová linka 23.
No tak sme sa dopracovali k výsledku. Nie je aktualizovaná schéma liniek mestskej hromadnej dopravy, kde tento úsek chýba. A to ma pomýlilo.
Ďakujem za vysvetlenie.
Ani jedna. Druhá síce začína dobre, ale linka na križovatke Na Pasienkoch x Dolné Hony zabočí doľava a na konci spraví obrat. Poradie zastávok smerom do Dražoviec je teda 7-4-5-3-2-1.
Na to som včera nepomyslel, že niektoré spoje idú cez Šimdolku. Pri týchto spojoch je trasa jasná. Ale mňa zaujíma ten úsek medzi zastávkami Pod Zoborom - PP VII. v smere do Dražoviec. Porovnaj si akuálny cestovný poriadok a cestovný poriadok pred 30.6.2018.
Ktorá varianta je správna z tých ktoré som uviedol?
Akou trasou teraz premáva linka číslo 4?
Vychádza mi to na dve varianty:
1. ... - Pod Zoborom - bez zastavenia Priemyselný park I., II., III. zastaví Priemyselný park VII. - zastaví Priemyselný park III., II., I. - Priemyselný park rázcestie - ...
2. ... - Pod Zoborom - (cez novovybudované pripojenie Priemyselného parku zo severného obchvatu) - Priemyselný park VII. - Priemyselný park III, II., I. - Priemyselný park, rázcestie - ...
Ono keďže je retardovaná tarifa a niekto povedzme že ide pre niečo do mesta a cesta mu trvá 10 minut. A naspäť nu ide spoj v 45 minut od začiatku cesty, tak sa mu viac oplati papierový lístok ako ten z karty. Taktiez keď niekto ide niekam s prestupom a stihol by sa aj vrátiť do hodiny s prestupom, tak sa mu to viac oplati. Stále som názoru že aj lístky z karty by mali hodinu platiť a na ľubovoľný počet prestupov vid. Londýn
Úprimne nerozumiem ľuďom, čo cestujú pravidelne, ale kupujú si lístok u vodiča, ja maximálne keď nemám kredit na karte, je to lacnejšie a nedostávate zbytočné papiere.
Peterzm