Vladimir: Dopocul som sa,že HYPERNOVA ma byt otvorena uz 1.4.2006.Zaujimalo by ma preto,ci bude aj zvyseny pocet spojov do CENTRA ,najma po vystavbe aj 2.etapy (hlavne vecer),napr. aj obnovenim zastavky Akademicka na L19,pre tych co prichadzuju do NR atd...?
Už som nad tým tiež rozmýšľal. Ekonomickejšie by to určite bolo. Problém je len dopravný, a síce, že okruhy vždy komplikujú koordináciu liniek. Tým, že by sa L8 stala v SN okruhovou, odbúralo by sa to (i keď malé) čakanie na spoj pred Metrom i samotným skrátením trasy ďalší čas. Museli by sme si teda vybrať, či by šla potom z Chrenovej o pár minút neskôr (= rozbitie intervalu Chrenová - centrum) alebo by šla z Chrenovej rovnako, no pri spiatočnej ceste by už musela ísť skôr ako dnes (= rozbitie intervalu centrum - Chrenová).
Poprosím Ťa konkretizovať zastávku, nechce sa mi teraz bežať na Golianku osobne. Keďže to pomenovanie tých zastávok je dosť nešťastné, opýtam sa radšej takto: spodná alebo vrchná? Smerom do mesta alebo z mesta?
Re #3098 Stanad: Ešte včera som odd. prevádzky dodal nové vývesky pre zastávku Kasárne Krškany smerom do mesta (dúfam, že to bolo v smere do mesta). Ich ďalšie osudy som už nesledoval, ale hádam dnes alebo najneskôr zajtra tam už budú aktuálne.
Otázka pre Vladimíra : Nebolo by ekonomickejšie,keby linka 8 v SO+NE+SV robila tzv. okruh podobne ako L. 28 ? Myslim to tak ,ze z Gorazdovej by išla cez Kynek do Metra a odtiaľ hneď späť priamo na Chrenovú (už nie cez Kynek), pod rovnakým číslom turnusu. Ušetrila by sa jedna cesta z rázcestia na Kynek a späť. ?
V krajinach, kde je obyvatelstvo viac nadane na vandalizmus, ako napr. na Ukrajine, cestovny poriadok prave preto je vo forme plechovej tabulky s CP nastriekanym sprejom podla sablony. Nie ze by som to odporucal aj pre Nitru, to je len ako zaujimavost
Toto snáď nie je možné. Všetko mi dnes kazí náladu. Nielenže ma na úzkej ceste skoro zrazil Šarkan, ešte som potom uvidel, že na zastávke Golianova II / Golianova zase chýba cesťák. Bol tam len nalepený lepiacou páskou, takže bolo neuveriteľne ľahké ho strhnúť. A keďže nasprostastých vandalov to baví, nemohli odolať... ?
Ked tento teplomer chce nazyvat RG ELEKTRONICKYM teplomerom, tak potom aj standardne textilne previjacie celne transparenty na bratislavskych T6-kach sa daju povazovat za ELEKTRONICKE Radsej to ani nemali pustat zo zavodu (nieto este robit na to reklamu), ale ked uz to pustili, tak sa okolite narody opat Poliakom vysmeju za ich technologicku zaostalost
Mas uplne pravdu, nie je idealny, len aby si forove osadenstvo nemyslelo, ze nad tym v Mielci absolutne vobec nerozmyslali. Aj u nas v Ziline ich /z pohladu dynamickeho vysvetlovania zastavok/ uplne nahradzaju vnutorne LED transparenty.
Nuž, áno. Tento "teplomer" som nielenže na plagáte videl, ale mal som možnosť vo Varšave cestovať aj vozidlami, ktoré ním boli vybavené. Na škodu (v rámci pretekov s BUSE) je ale to, že ten RG-ácky funguje len ako rozsvecovanie určitých LED-iek v poradí, pričom pred ne potrebujeme postaviť klasickú tabuľu s výrezmi na "bodky". Praktické využívanie tohto systému je možné v Žiline, kde vozidlá až tak nebehajú z linky na linku, no v Nitre, kde pomaly každý druhý spoj je na inej linke, si takúto manipuláciu neviem predstaviť. So zavádzaním elektronických transparentov sme sledovali okrem iného najmä snahu o to, aby vodič nemusel vstať pri zmene označenia spoja od volantu. Tým by sme túto výhodu zlikvidovali.
BUSE "teplomer" je teda predsa len o čomsi inom a lepšom. Ale nemyslím, že je to práve to, čo nitrianskej MHD momentálne najviac chýba.
Vladimir je, a zvlast na svoj mlady vek, fakt vo svojej oblasti spicka. Ale aj majster tesar sa utne.... Kuk na foto "teplomeru" R&G v zilinskej sekcii MD.sk.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr