Ach jo… som trochu sklamaný. Nepáčia sa mi ani tie celomodré predky, osobne preferujem čierne, ani tie puklice, oveľa radšej by som bol za prázdne kolesá s tou dutinou. Ani tie žlté tyče na dverách mi nejako neimponujú, a že je ľavé zrkadlo hore, to mi nevadí až tak vzhľadovo, ako skôr funkčne. Teraz otázka: budeme mať celouzavreté kabíny s otvorom na mince, alebo také, čo tu boli doteraz?
Libchavy -> Nitra ( cez Ostravu) mi príde ako vcelku nadchádzka. Osobne neviem, kde Transdev plánuje mať odstavnú plochu, ale skôr si myslím, že ich zatial uskladnili v nejakej ich moravskej prevádzke.
Podľa tej fotky to vyzerá, že na Mestskom úrade v Nitre je čočkový kazetový obklad Jaroslava Otrubu ktorý bol použitý v staniciach pražského metra A.
E: vyzerá to, že tie pražské šošovice majú v porovnaní o niečo málo menší priemer, takže to asi nebude úplne to isté
No ide o to či im šerble skôr prejdú v BSK, alebo NSK. Vnímam to tak že zmluva v BSK je nastavená oveľa prísnejšie čo do požiadaviek, aj sankcií, preto model nové šerble do NR a polodecentné vozy z NR do BA môže pre Arrivu dávať zmysel.
markus