Ach jo… som trochu sklamaný. Nepáčia sa mi ani tie celomodré predky, osobne preferujem čierne, ani tie puklice, oveľa radšej by som bol za prázdne kolesá s tou dutinou. Ani tie žlté tyče na dverách mi nejako neimponujú, a že je ľavé zrkadlo hore, to mi nevadí až tak vzhľadovo, ako skôr funkčne. Teraz otázka: budeme mať celouzavreté kabíny s otvorom na mince, alebo také, čo tu boli doteraz?
Libchavy -> Nitra ( cez Ostravu) mi príde ako vcelku nadchádzka. Osobne neviem, kde Transdev plánuje mať odstavnú plochu, ale skôr si myslím, že ich zatial uskladnili v nejakej ich moravskej prevádzke.
Podľa tej fotky to vyzerá, že na Mestskom úrade v Nitre je čočkový kazetový obklad Jaroslava Otrubu ktorý bol použitý v staniciach pražského metra A.
E: vyzerá to, že tie pražské šošovice majú v porovnaní o niečo málo menší priemer, takže to asi nebude úplne to isté
No ide o to či im šerble skôr prejdú v BSK, alebo NSK. Vnímam to tak že zmluva v BSK je nastavená oveľa prísnejšie čo do požiadaviek, aj sankcií, preto model nové šerble do NR a polodecentné vozy z NR do BA môže pre Arrivu dávať zmysel.
Predpokladám že nitriansky samosprávny kraj by mal námietky, keby si Arriva zmyslela posielať preč autobusy nakúpené po podpise poslednej zmluvy, takže do BSK pôjdu najstaršie šerble, aké im tam prejdú. Aspoň si na Arriva štandardy budú môcť zvykať hneď od začiatku.
A na druhej strane, BSK si za to nastavením šibeničných termínov môže tak trochu sám...
TeBeCe