Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #22553:
Vodič môže manuálne prepnúť na ďalšiu/predošlú zastávku.
Reply on: Vladimír #22552:
Súhlasím s tým, aby bol čoskoro vyradený a nahradený novým vozidlom. 19 rokov je už dosť
Reply on: Vladimír #22552:
Ak voz nedokáže registrovať otváranie dverí, nedá sa to, s ohľadom na perspektívu jeho skorého konca, nahradiť potvrdzovaním zastávok vodičom?
Reply on: Ričard #22551:
Predpokladám, že reč je o hlásení zastávok.

Zvyšné veci, ktoré opisuje Toom vyplývajú z toho, že voz 166CE nedokáže registrovať otváranie dverí. Je to v priebehu rokov viackrát riešený problém, ktorý sa vyriešiť žiaľ nikdy nepodarilo. A vzhľadom na prebiehajúci tender na dopravcu, vek vozidla a tým pádom jeho skoré vyradenie, sa to už zrejme nikdy nepodarí a dojazdí tak ako je.
Reply on: Toom #22550:
Na 166CE si už niekto trpezlivý našiel čas a je to opravené.
Reply on: dingo #22549:
166CE je kategória sama o sebe. Nielen že v ňom nefunguje hlásenie zastávok ale informačný systém vôbec nezobrazuje linku a horko ťažko stíha identifikovať príchod autobusu na zastávku čiže keď autobus vynechá jednu zastávku, to je potom fakt zábava. Tam treba celý systém opraviť
Reply on: Ričard #22548:
Rovnako ako 166CE.
778GK nehlási zastávky.
Reply on: Toom #22546:
Keď už si taký prognostik, že vieš, že Nitra dostane na budúci rok nové autobusy, tak určite už vieš aj to, že výberové konanie na informačný systém vyhrala firma Drevoplech so zariadeniami 4CPDzTO pre kĺbové autobusy a 3CPJzTO pre sólo vozidlá.
pokiaľ teda podľa všetkého Nitra dostane budúci rok nové autobusy (už je najvyšší čas!), dúfam že tam dajú nový informačný systém ako je uvedený na fotke a nie tie staré typy. Btw - Solarisy by neboli odveci
Reply on: S499.1023 #22542:
Ďakujem,predbehol si ma, odpoveďou.
Reply on: S499.1023 #22541:
Rozmeru nezákonnosti som si vedomý,jazdil som automatom 5 a 1/2 pol roka denne...nikdy mi nenapadlo,vyberať kvalt...
Určite majú...ale som si istý, že naša spoločnosť nevlastní žiaden software na ,,ťahanie" režimov jazdy z prevodovky...toľko už pomery poznám...
Reply on: dingo #22540:
To zasa ako kedy - niekedy väčší dojazd zotrvačnosťou voľnobežnú spotrebu viac než kompenzuje.
Podstatné je tu to, že s automatickou prevodovkou sa tak nejazdí a dolu kopcom je to aj zakázané.
Reply on: Ričard #22538:
Tak takto určite nie.
Reply on: Bubboo #22537:
Rôzne tie Ecomaty a Ecostepy a DiWy nemajú diagnostiku? Kontrolné jazdy u vás nepoznáte? Mmch., okrem ničenia prevodovky je jazda s vyradeným rýchlostným stupňom v klesaní porušením zákona a ohrozením bezpečnosti cestnej premávky.
Ja stále nerozumiem z kadiaľ zobrali šetrenie keď dajú nohu dole z plynu žerie to menej (nič) ako keď majú neutrál.
Reply on: henko151 #22535:
Liorbus totiz nemal variabilnu zlozku mzdy. Nie su premie, nie je z coho brat. Arriva sa ju od prebratia Liorbusu niekolkokrat pri zvysovani platov pokusala zaviest, ale odbory im to zakazdym zostrelili.
Reply on: Bubboo #22537:
Šotoušov nás je tu dosť... proste by sa to hlásilo.
Reply on: S499.1023 #22529:
Podnet dobrý,vítam...ale ako to vysledovať?
Reply on: henko151 #22535:
Nielen podnikmi...aj prevádzkami...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.