Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zdravím, 332EZ má novú reklamu zo zadu autobusu čiže je opäť ľahšie rozoznateľný medzi 541EZ a 543EZ. Fotku prosím berte ako úplné dokumentačnú, ak bude čas zajtra odfotím lepšiu, táto je rozmazaná a celkovo úplne 🤮.
Reply on: Dispecer #22493:
Bez obáv, to sa nepredá obratom.
Reply on: S499.1023 #22492:
Prvá časť prvej vety v tvojom príspevku možno čoskoro nebude pravda:
https://www.railwaygazette.com/news/business/single-view/view/db-to-dispose-of-arriva.html
Reply on: Toom #22491:
Arriva, dcérska spoločnosť DB, určite dostatočné množstvo financií má. Ale nebude ich dávať Nitre z altruistických dôvodov zadarmo, takže otázka bude znieť, či má Nitra dostatok financií.
Reply on: dingo #22484:
to by ma teda veľmi zaujímalo či má v tom prípade Arriva dostatočné množstvo financií na ich náhradu novými vozidlami
Reply on: henko151 #22489:
Podľa môjho názoru zostanú aj hrbaté sorky, s tým, že najstaršie NR-xxxDT pôjdu preč aj s ekobusmi.
Reply on: Ričard #22486:
Vyjadrovať s k tomu čo má akú nejakú emisnú normu mi príde zbytočné. Ale skôr sa vyjadarím, že vzhľadom k tomu aká je štruktúra vozového parku dnes, tak myslím si že pokiaľ súčasný dopravca bude chcieť splniť podmienky na čo najviac bodov, tak ostanú asi iba NB18 ako jediné vozidlá ktoré majú emisnú normu E4. Uvidíme každopádne aký model zvolí Arriva a ako to nakoniec bude, kedže súťaž je postavená dosť zaujímavo, kedže z jednej strany dopravca nemusí všetko splniť najlepšie ale zároveň chce aby porazil súperov.
Reply on: Ričard #22486:
Preto som tam napísal väčšina, nemyslím si, že všetko s euro 4 pôjde preč.
Reply on: Ričard #22486:
Všetky? Tak potom nič. Vyraďovanie určite bude pretože tie body sa udeľujú podľa toho koľko percent z vozového parku majú Euro 5 a vyššie.
Reply on: dingo #22484:
Nie je to celkom tak. Všetky nitrianske SORky žerú močovinu, a hlavne nejde celkom o úplné vyradenie vozov s normami Euro 4 a nižšími – len to dopravcovi pridá body v súťaži.
Ešte samozrejme Citaro a Ekobusy tiež.
Reply on: Toom #22483:
Bez euro 5 sú karosy, vanhooly, conectá, sorky, ktoré nemajú močovinu (cng nerátam), scanie. Nič otravné, neboj.
Reply on: dingo #22481:
bez Euro 5 sú ktoré? viem, asi z mojej strany otravná otázka ale len tak zo zvedavosti
Reply on: Toom #22480:
Inak, conectá sú hnilé a Karosy to isté, takže by išli preč aj tak.

Inak, zmluva končí Arrive nech nepríde k nedorozumeniu.
Reply on: Toom #22480:
Až po konci roku 2019 pretože končí zmluva. Pôjde preč väčšina bez Euro 5 alebo vyššie.
dostane Nitra v blízkej dobe nejaké nové busy na mhd? bolo by celkom fajn nahradiť staršie B952 a kĺbový Mercedes Conecto, prípadne aj krátke Conectá (Len nech to zas nie sú Sorky ale aspoň Solarisy!)
Reply on: dingo #22478:
Tam, kde aj všetky neklbové vozidlá...a napodiv to aj vydá...okrem KlboConecta to vydá na šupu...vyskúšal som to s Ikarusmi, 138AP, 172DE, VH,aj NB18...ale určite to nie je ok, je to predsalen otáčanie v križovatke...
Ak na L19 ide kĺbové vozidlo kde sa otočí?
Držte si klobúky, mesto Nitra vypísalo VO na nového dopravcu. (len dokumenty v prílohe ešte chýbajú)
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/419982?page=1&limit=20&sort=datumAktualizacie&sort-dir=DESC&ext=0&nazovZakazky=&cpv=&datumAktualizacie=&nut=&kriterium=-1&eurofondy=-1&obrana=-1&druhPostupu=-1&druhZakazky=-1&fin=-1&organizaciaId=4401

Verím, že nebudú komplikácie a v mají budeme poznať meno dopravcu ktorý bude mať MHD na starosti a začnú sa veci meniť k lepšiemu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.