Reply on: dingo #22264:
Treba si uvedomiť,že do Connect nebola nikdy vložená nejaká väčšia investícia,väčšina oplechovania je ešte stále továrenská(mimo 608,ak sa dobre pamätám,tam bol celolak-551 ani nerátam,to bol nejaký zázrak),neprešli SO ani žiadnou obdobnou masívnou rekonštrukciou.A už určite ani neprejdú.Ak má prebehnúť tender pre MHD a táto firma v ňom hádam uspeje,určite pôjde veškerá táto technika von.Mesto si nabetón stanoví vekový strop a len dúfajme,že to bude obdobné, ako pri VUCke...a aj to bude dosť kruté,lebo minimálne 20 vozov(rátané velmi napochytro)pojde von...ak posadia hranicu nižšie(a to by ma po minuloročných tanečkoch so spojmi vobec neprekvapilo)už len na truc,môžme čakať ešte väčšiu rošádu...a pri takomto objeme sa určite nebude nikto zaoberať prémiovými značkami, pojde sa pekne po cene a Libchavy už sa s tým vysporiadajú,nejako...A to nevravím ako nejaký čarodej,ale ako dlhoročný pozorovatel situácie...každý nech si z toho vezme,čo chce...
Toto je subjektívny názor...pripravte si kamene,čakám..
henko151
Čo sa týka nových autobusov tak asi najradšej by som tu videl Solarisy alebo MANy, podľa mňa tieto značky ponúkajú slušné autobusy za vcelku rozumný peniaz a hlavne v Nitre majú skúsenosti s nimi. Za to na druhej strane Ivecu moc nefandím, kedže po tom čo som videl v Brne ako to nevládze to kopcov, neviem čo by to robilo tu. SORky nie su zlé, ale myslím že iba NBčky, ale tam mi trochu prekáža ten neprechodný interiér. Uvidíme ako budú vyzerať nové NS18, ale tak dúfam že zase sa nevydáme na cestu overovacej série ako to bolo v prípade NB18. Potom sú ešte Scanie ktoré sa v posledných rokoch predrali na CZ trh, ktorý je podľa mňa dosť podobný ako náš. Avšak, tam mi vadí aké hrkálky sú to. A ešte čo posledné spomeniem je MB, ale tam by sme mohli ostať tak pri Conecte s nejakou základnou výbavou, čo by asi aj tak vyzeralo.(hlavne ono tie MB mi prídu dosť precenované autobusy)