Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vítek je preto primátorom,lebo tesne pred voľbami sa vzdal kanditatúry Dovičovič. Za toto gesto sa stal Dovičovič viceprimátorom. Ak by sa nevzdal chýbali by hlasy práve Vítekovi a primátorom by sa stal jednoznačne Prokeš. Jednoducho podvod na voličoch. Víteka zaujímajú snáď len dôchodcovia a aj to len po stránke kultúrnej prezentácie - ved je to učiteľ a Dovičoviča šport,zábava a aj to zadarmo.MHD je im ukradnutá aj keď ju do svojho zvolenia pravidelne používali.Za ostatný rok t.j. od svojho ničnerobenia pre Nitru zarobili na nové autá,tak sa vozia.
Tie linky by mohli byt zarodkom integrovaneho systemu, ale kym sa dostane Nitra k integrovanemu systemu tak to chvilku potrva ....
Vážení,

osobne nechápem tých, ktorí sa zasadzujú za zrušenie prímestských liniek v rámci MHD. Veď v Nitre je predsa jeden jediný prevádzkovateľ pre mestskú aj prímestskú dopravu - SAD Nitra! Hádam niekto nechce tvrdiť, že keby sa zrušila linka kamsi do Lužianok alebo Štitárov, že by došlo k zlepšeniu vnútromestskej dopravy. To, či je táto linka označená ako mestská a má číslo alebo ako prímestská a číslo nemá je predsa čiste formalita. Ak vás vyslovene irituje to, že autobus s číslom 5 ide do Branča, tak nech je po vašom - od zajtra môže mať miesto päťky tabuľku na ktorej bude nastriekané "Branč". Čo sa tým vyrieši? Nič!

Re #220 Romi: DPMN? Aký DPMN?

Re #219 Juro: Ďakujem za pro-prešovské lichôtky, ale predsa len musím podotknúť, že:
1. Samotný Prešov má len cca o 5 tisíc obyvateľov viac ako Nitra, takže ten rozdiel nie je obzvlášť závažný.
2. DPMP prevádzkuje síce viacero liniek do susedných obcí a jedného mesta, ale nemyslím, že na tomto území obsluhuje až 114-tisíc obyvateľov. Tipoval by som 100-105-tisíc.
Reply on: Buldi #224:
No aj Janikovce su mestska cast. Dediny do ktorych jazdi MHD a nie su mestske casti su tieto: Luzianky, Ivanka pri Nitre, Branc, Hrnciarovce a Stitate.
Buldi,ano som za zrusenie dedinskych busov MHD ale pozor! Krskany a Drazovce su mestske casti.
Reply on: kalimero #221:
Jasne ze si nevolil Viteka, ved ho nikto nevolil a preco? Lebo tam bol dosadeny SDKU. No ale o inom. Jasne ze MHD v Nitre je v katastrofalnom stave a cuduj sa svete, nik s tym nic nerobi. Lenze je tu par zadrhelov. Bud s tym nik nechce robit lebo je to komplikovane a museli by sa nanovo navrhnut (ale teraz uz logicky!!! poprosim) nove trasy autobusov. Alebo potom ty co s tym mozu robit sa na to vykaslu lebo je to velmi nakladne. Takze namiesto dobrej, efektivnej a zarabajucej MHD mame na prd, staru stratovu dopravu na ktoru doplacaju cestujuci. Co sa tyka nocnych spojov to je tiez problem. Jasne ze by sa uzivili a mozno by boli vynosnejsie ako hocijaky iny spoj cez den. Lenze povedzte mi uprimne, kolko z cestujucich by si v noci stiklo karticku? Snad 10%? Mozno, a mozno viac. Lenze tu chyba ochota vobec rozmyslat o nocnych spojoch. A na koniec - suhlasim s dotycnym co sa vyjadril o zruseni sedliackych autobusov. MHD je preto MHD lebo je to mestska doprava. Vsetky okolite dediny maju predsa spoje ktore idu do blizkych miest cez ich dediny, tak nech idu tymi spojmi. A teda MHD v Nitre sa moze pokojne volat aj primestska doprava. Necudujme sa preto ze cez tyzden sa okolo obeda neda dostat do mesta lebo nic nejde. Jasne! Ved autobus ktory by tam mal byt sa prave kruti na konecnej v Drazovciach, Krskanoch, Janikovciach, Luziankach alebo v Ivanke pri Nitre. ?
Toto diskustne forum nejako viazne lepsia je Blava
Reply on: Kami #204:
tie kone su nie len na dochodku ale ako boli predane v ramci druzby do Rumunska na nahradne diely, tak su uz niekde vo vyklade vo forme klobas. ?
to je smutok , takisto suhlasim s nocnymi spojmi, mna nezaujima, ze mesto nema peniaze, mne ide o to aby sa clovek mohol dostat domov a to aj CEZ DEN!!!!! hlavne, ze vitek ma auticko, jeho rodinka ma auticko a je nam zle???
ved on sa ma na com vozit, on aj PANI poslanci sa maju ako dostat do roboty aby si tam posadili svoje tlste zadky a zas nevrhli nejaku sprostost... a nestarali sa o ludi, ktory si ich zvolili (viteka som nevolil) a o to, aby sa ti ludia mali ako dostat do roboty a pracovat (aj na nich) v tomto meste! ?
Este jednu vec na DPMN vsetky busy by mali mat rovnaky nater a nie kazdy je iny.Cestujuci by mal uz z dialky poznat bus MHD.
Páni ! V dávnejšej minulosti (60 té roky) jazdila nočna linka aj v Nitre ,ale nebola v podstate využívaná . Čo sa týka Klokočiny,tak tu je doslova MHDácky chaos a grafikon dopravy na úrovni najakého ukrajinského mesta.Naraz ide všetko a potom nič.Raritou je l.32.ktorou jazdím do školy SPU.Prednášky resp.cvičká občas začínajú o siedmej ale 32 jka prichádza pred aulu tesne pred siedmou.Ak mám výučbu v S-ku tak mám smolu.Buď meškám,alebo musím tam byť o takmer trištvrte hodiny skôr.
MHD v Nitre a Prešove by som absolútne neporovnával a to preto lebo:
1.Prešov má o cca 10 tis. obyvateľov viac
2.MHD v Prešove obsluhuje cca 114 tis obyvateľov,čo je omnoho viac než MHD v Nitre
3.Prešov má vozidlá v perfektnom stave ,lebo sa o ne prevádzkovateľ stará.
4.Prešov má mnoho moderných vozidiel lebo obnova vozidlového parku prebieha plynule od vzniku DPMP t.j. roku 1949.
5.Dopraváci a Mestský úrad v Prešove,teda ich pracovníci nekecájú,ale pracujú.

Môžem pokračovať ešte dĺho a ten kto neverí tomu čo som napísal,tak nech sa ide do Prešova pozrieť a som presvedčený že moje tvrdenie uzna.
Ano som aj ja za nocne linky v NR. Nase mesto si to zasluzi je dost velke takmer ako BA v 80rokoch.Som za sprehladnenie liniek MHD v NR .Kedze uz od nazvu Mestska hromadna doprava ma jazdit hlavne po meste a nie takych 10 a viac km od mesta.Priklad zrusil by som linky c.3,5,20,21,27 a dal ich jazdit po centre.Su ulice a casti v meste kde MHD nejazdi vobec hlavne stare mesto.Su tu zase stratove linky len im staci upravit trasy.
Reply on: paiac #216:
Ak môžem napísať za bratské mesto Prešov, ktoré má takmer rovnaký počet obyvateľov ako Nitra, tak u nás máme v noci tri nočné linky, ktoré jazdia takmer po celú noc v 60 min. intervale. A obsadené sú veľmi slušne, niekedy nepoberajú 🙂
Nočná doprava v Nitre nikdy nebola?
No ja som o tom presvedčený, veď na Klokočine žije 35 tisíc ľudkov, z toho je hádam 10 tisíc vekovo medzi 2 a 25 a povedzme 3 tisíc medzi 15 a 25. Z toho 2000 čo nemajú k dispozícii automobil a stováka na taksi. A aspoň 500 z nich je vonku po polnoci s potrebou vrátiť sa domov k rodinám spoubývajúcim... Aspoň preda cez výkend by boli tieto spoje určite vyťažené.
Čísla som si prosím pekne vycucal z prsta. ?
Reply on: paiac #214:
No ja by som bol za nejaky nocny spoj. Okolo jednej v noci by mohol byt zvoz na sidliska, snad by sa to uzivilo 🙂
No moc som to tu ešte neprebrowsoval, ale čo nočné spoje v Nitre... aspoň 1 po polnoci a nadránom...na Klokočinu, to je čo mi chýba. Hoci svoju kondíciu udržujem len vďaka pravidelným nočným prechádzkam, rád sa toho vzdám a svoj lenivý zadok usadím v nejakej nočnej 24-ke. Čo vy na to?
Docela valím oči...Keby úroveň MHD Nitra bola približne rovnaká ako týchto stránok, tak si sem tam aj kartičku pípnem... ?
Reply on: TeBeCe #211:
No Nitrania su dost pasivny ... A radcej diskusiu o nejakych konkretnych veciach ako vylievanie zlosti ako to bolo v niektorych prispevkoch ... Inac v Nitrianskych novinach aj v mesacniku Nitra som cital ze nitriansky poslanci su nespokojny so sumou dotacii na verejnu autobusovu dopravu. Ze Nitra je voci ostatnym mestam diskriminovana. Ak by bol zaujem odkazy na nete dam 🙂
hehe, jaky je tu klud 🙂 v BB nepatrne presmeruju jednu linku a div tam nevznikne dalsie povstanie kvoli tomu a tu nist ? ?
Reply on: Vladimír #206:
heh, no to bolo davno, co som to nevedel. Teraz si dovolim tvrdit, ze v BA MHD sa vyznam relativne dobre, ale chcelo by to navstivit aj dake ine mesta. Mozno casom...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.