Je pravda, že Nitravel je stále pojem neznámy aj priamo v Nitre, no zároveň je to príležitosť pre šikovných manažérov vypracovať eseročku i značku ako takú, spraviť jej renomé a dostať ju do povedomia verejnosti.
Hej, ja tomu rozumiem, že sa mení len meno a všetko ostáva, len sa už teším na tie katastrofické reči, predpovede, scenáre a klebety o tom, čo všetko príde, nastane, atď. ?
Žiaľ, tak to býva keď sa mení lak, komicky vyzeral aj lak SAD Nitra keď mal loga Veolia, ale aj lak Connex, ktorý mal logo VT, takže aj na Arriva sa dá v pokoji zvládnuť, mňa asi len trošku hnevá, že asi pravdepodobne sa do Nitry neprenesie diaľkový náter Arriva express (odkaz: http://www.mestskadoprava.net/galeria/galleries/Michalovce/dialkova/MI-762CY_9jan13.JPG ), lebo celá diaľková z Nitry sa presunula na * vymyslenú CK Nitravel, ktorá zďaleka nemá také meno ako arriva express. . . . (môže to byť, aj nemusí to byť tak ako píšem)
Ľudia by však nemali čakať že začnú padať pečené holuby, stále to bude to isté, len sa to bude inak volať.
Alebo možno budú aj nové nálepky na vozidlách. Keď nad tým tak uvažujem, aby to nevyznelo trošku komicky, ak bude nejaká samolepka v duchu Arriva a celý náter Veolia aj s veľkým bielym logom vzadu ?
Rebranding bude celkovo náročný proces, navyše v aktuálnych podmienkach. Nie som síce odborníkom na marketing, no dovolím si nahlas slobodne premýšľať. Pomaly si už ľudia zvykli, že existuje Veolia a nie SAD, i keď medzi skôr narodenými nájdeme takých, ktorí svorne používajú pomenovanie "čésadé". Verejnosť sa bude pýtať, čo prinesie zmena názvu, či sa prejaví v zmene grafikonu, cenovej hladiny za služby, atď. Veoliu čaká teraz veľmi opatrná a citlivá práca, aby zvládla ľudí presvedčiť o tom, čo sa v skutočnosti deje a aby sa nevynárali zbytočné, neopodstatnené a rýchle otázky. Sám som zvedavý na to, ako to bude prebiehať.
Pardon, že odbočujem od témy ale nedala by sa zmeniť výprava spoja L4 (odchod z Andreja Hlinku, centro o 13:19) na krátky autobus? Síce neviem koľko ľudí je v ňom na ceste z Dražoviec, ale mne sa veľa krát stalo, že sme boli v autobuse len 4. Tak mi napadlo, že ten klbák z L4 by zatial mohol jazdit na L32 na ktorej je dosť plno. Možno je to dosť nešťastný nápad lebo ako som spomínal ani z Dražoviec a ani pred tým z Klokočiny som na nej nešiel a ani neviem či by bolo možné nejako skĺbiť L 32 s L4.
Veolia ešte pred tým, ako ich odkúpila Arriva / DB, chcela zjednodušiť náter tým, že by boli vozidlá celočervené. Keďže predaj už prebehol, asi to už nebudú robiť a rovno sa prejde na Arriva náter. ?
Dobrý deň,
uniká mi význam linky č.4 ktorá chodí po tej istrej trase ako linka č.2 ,nemohla by linka č.4 chodiť cez Predmostie ako jediný spoj ráno na Predmostí o7.24?
Ďakujem za vysvetlenie
Vladimír