keď vydržia deviatkové karosy jazdiť na rozbitých cestách v iných slovenských mestách, tak neviem, prečo by Citaro nemalo. Vždy sa vravelo, že, na rozdiel od Citybusov, je Citaro oveľa robustnejšej konštrukcie... Nebudú tie neustále problémy náhodou prameniť z toho, že je to výstavný exemplár, ktorý asi počas jeho "výstavnej kariéry" príliš nešetrili?!
Citara su urcite kvalitne autobusy,ale si zober tie rozbite cesty v NR (a na Slovensku vobec). Ked po nich Citaro ide(napr. Kmetova ul.), cele dvere aj s mechanizmom hrkocu na tych jamach a dostavaju pekne zabrat.Ked som to videl(pocul) skoro som zaplakal. Cestne komunikacie na zapade su predsa len kvalitnejsie, a tie autobusy so stavane skor na cesty, nez na jamy.Preto tam aj viac vydrzia.Jazdil som isty cas MHD-ckou v Mnichove a nejako som jamy ani ziadne hrkotanie nezaregistroval(preco asi), a to sa tam jazdi rychlejsie nez tu(myslim autobusy).Takze system otvarania dveri je ok, ok nie su iba cesty, ktore ho troska povytriasaju-a potom sa niet co cudovat ked to odide. Toz moj nazor. ?
Tak som si porovnával skúsenosti s Citarami vo svete a v CZ/SK a dospel som k tomu, že tak priepastné rozdiely môžu byť jedine v servise! Citará na západe sú totiž vraj najbezporuchovejšie autobusy a tu je to presne naopak!
...reálne, to celé čo o tom zatiaľ počúvam je jeden velký nezmysel, a urobíme všetko preto aby zvíťazil zdravý rozum, rozhodne sa k tomu nepostavíme pasívne, lebo na to by doplatil jedine občan, a volby budú bohužial až za rok a pol...
Autobusy maju jazdit plne na 100%? Aj ked odhliadneme od nekulturnosti takeho cestovania (a tym mensej atraktivity MHD), ako sa im podari zabezpecit 100% plne spoje v casoch s mensim pohybom obyvatelov, tj napriklad vecer? Skoncite aj vy tak, ako ostatne SAD, ze o 18.00 sa zatiahne a do rana nic? To od vas chcu?
Lebo po 18.00 sa vyskytne len malo liniek, ktore budu UPLNE plne...
TeBeCe