keď vydržia deviatkové karosy jazdiť na rozbitých cestách v iných slovenských mestách, tak neviem, prečo by Citaro nemalo. Vždy sa vravelo, že, na rozdiel od Citybusov, je Citaro oveľa robustnejšej konštrukcie... Nebudú tie neustále problémy náhodou prameniť z toho, že je to výstavný exemplár, ktorý asi počas jeho "výstavnej kariéry" príliš nešetrili?!
Citara su urcite kvalitne autobusy,ale si zober tie rozbite cesty v NR (a na Slovensku vobec). Ked po nich Citaro ide(napr. Kmetova ul.), cele dvere aj s mechanizmom hrkocu na tych jamach a dostavaju pekne zabrat.Ked som to videl(pocul) skoro som zaplakal. Cestne komunikacie na zapade su predsa len kvalitnejsie, a tie autobusy so stavane skor na cesty, nez na jamy.Preto tam aj viac vydrzia.Jazdil som isty cas MHD-ckou v Mnichove a nejako som jamy ani ziadne hrkotanie nezaregistroval(preco asi), a to sa tam jazdi rychlejsie nez tu(myslim autobusy).Takze system otvarania dveri je ok, ok nie su iba cesty, ktore ho troska povytriasaju-a potom sa niet co cudovat ked to odide. Toz moj nazor. ?
Tak som si porovnával skúsenosti s Citarami vo svete a v CZ/SK a dospel som k tomu, že tak priepastné rozdiely môžu byť jedine v servise! Citará na západe sú totiž vraj najbezporuchovejšie autobusy a tu je to presne naopak!
...reálne, to celé čo o tom zatiaľ počúvam je jeden velký nezmysel, a urobíme všetko preto aby zvíťazil zdravý rozum, rozhodne sa k tomu nepostavíme pasívne, lebo na to by doplatil jedine občan, a volby budú bohužial až za rok a pol...
Autobusy maju jazdit plne na 100%? Aj ked odhliadneme od nekulturnosti takeho cestovania (a tym mensej atraktivity MHD), ako sa im podari zabezpecit 100% plne spoje v casoch s mensim pohybom obyvatelov, tj napriklad vecer? Skoncite aj vy tak, ako ostatne SAD, ze o 18.00 sa zatiahne a do rana nic? To od vas chcu?
Lebo po 18.00 sa vyskytne len malo liniek, ktore budu UPLNE plne...
Papyr
Lebo po 18.00 sa vyskytne len malo liniek, ktore budu UPLNE plne...