Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
mozte pozriet uz aj CP podla SAD
Na tému nový cestovný poriadok je pomerne veľký a pre SADku pozitívne vyznievajúci článok aj v dnešnom SME.
Reply on: Vladimír #1735:
Taktiež zdielam tento názor.
Valec: Na cestovný poriadok o 7 spojoch sa pozerá dobre, ale nie ak vieš, že predtým v danom úseku bolo 23 spojov za hodinu 🙂
Reply on: Valec #1732:
...SAD-ka plánuje zavedenie prestupnej tarify, inými slovami chceme zaviesť tzv.časové lístky (30 dňové), cena by sa mala pohybovať niekde medzi 500 až 550,-Sk, u študentov samozrejme 50% zľava, ďalej chceme zaviesť tzv.24 hod. lístky cena 50,-Sk, a taktiež rodinné víkendové, samozrejme, že zostanú v platnosti aj dnešné čipové karty, a taktiež chceme, aby aj lístok vydaný vodičom, mal určitú časovú platnosť, teda, aby sa aj v tomto prípade dalo hovoriť o prestupnom lístku,...ďalej firma R&G, ktorá nám dodáva softvér do busov dokončuje riešenie, ktoré umožňuje dobíjať EZČK aj v busoch, prípadne v bankomatoch, samozrejme, že dobíjanie v busoch by bolo len v určitých časových úsekoch, ale ako dobre vieš, toto všetko od 1.3.2005 má v kompetencii mesto, čiže ak povedia nie, tak je to o ničom...
Reply on: Valec #1732:
...za chvílu ho tam budeš mať...
Ešte jedna poznámočk a k návrhom: kým v návrhu SAD sú trasy liniek a dôvodová správa, v návrhu pána PRIMÁTorA je zas len cestovný poriadok. Takže jednotlivé návrhy sa dajú ťažko porovnať. Prečo SADka nezverejní aj celý CP (príp. aj plánované cestovné) aby ľudia videli, kto je ten zlý?
Reply on: Valec #1730:
na dalsom zasadnuti vitek zoberie tvoj prispevok a bude nim oblbovat pritomnych, ze ako ho aj vlcaci vychvaluju ?
No však ten návrh podľa Víteka aj 2 "nočné" linky prinesie. Aspoň dáke zlepšenie. Aj tie cestovné poriadky liniek 1-4 vyzerajú celkom dobre, aj dáka pravidelnosť sa v nich nachádza. ? Trasovanie liniek a počty spojov žial neovládam, takže nemôžem hodnotiť.
Hviezd.CP je blbost,jedine pozitivum je vo vytvor. 2 nočných liniek.
Reply on: Juraj #1726:
zial, moje informacie su uplne ine....rusenie liniek iba podla mapy tam rozhodne bolo...
PO ZAVEDENÍ NOVÉHO CP UŽ MHD URČITE VYUŽÍVAŤ NEBUDEM.
Reply on: TeBeCe #1691:
To teda nie je pravda! Bol som chvilu pri tom ako iba pozorovatel a bratislavsky pristup je UPLNE iny.
Reply on: kc #1685:
Kazdy ma pravo na svoj nazor, zvlast ak je podlozeny skusenostami odinakial, ale:
1/ Paci sa ti "hviezdicovy", t.j. radialny system...
2/ Ktory PRECHADZA neuralgickym bodom Nitry...

Zasadny problem je v tom, ze "hviezdicovy" system s konecnou a prestupmi v strede mesta neuralgickym bodom NEPRECHADZA /to robi diametralny system/, ale v danom neuralgickom bode ma naviac aj konecne liniek a odstavne plochy na bezpecnostne prestavky alebo prestavky medzi spojmi a tento neuralgicky bod este viacej zapratava.
Reply on: uko #1675:
To je riadna hovadina! Odmyslime si sprostost "hviezdicoveho" riesenia, odborne radialnych liniek zapratavajucich stred mesta konecnymi /spojenie 2 radialnych tvori diametralne linky s konecnymi iba na krajoch mesta a priestorovo aj ekologicky stred mesta odlahci/ tak chcem vidiet chlapa, co sa za prevadzkovanie takehoto riesenia da zavriet. Logicky: ak MHD v Nitre nebude jazdit len 8 hodin denne ale 17-18 a ako v kazdom inom meste bude aj v Nitre existovat zatazova spicka a sedlo, musi byt urcita cast spickovych vodicov s delenou smenou /5-8, 14-18h/ a velky zvysok celodenkarov. A kedze ZAKONY, ktore MZ v Nitre nezmeni, urcuju maximalny pocet hodin prace denne, bezpocnostne prestavky 30 min. max. po 4 hodinach, sluzby A-ranne a B-odpoludnajsie, 8% rezerva na dovolenky /je 1 mesiac z 12-tich/, praceneschopnost 3-4%,........ TAK TOTO SO 45 VOZIDLAMI A 50 VODICMI ANI PRI HRUBOM PORUSOVANI ZAKONOV NEMOZE VYJST !!!!!!!!
Reply on: Papyr #1642:
Primator povie "plne na 100%", ale dopravak si okamzite musi polozit otazku: Podla akej normy? Smerodatny udaj bude z obsaditelnosti v technickom preukaze vozidla, t.j. 95 osob v dvojnapravovom vozidle, alebo si na pomoc pozve odbornikov z ISO 9000-kvality a bude ratat 4 ci 6 osob na meter stvorcovy? Alebo aj toto dovrze a do vymery vozidla bude brat celkovy podorys vratane pristrojovej dosky? Holt, tazka otazka...
Reply on: uko #1635:
Napad je chvalihodny. Len by si mal vypisat 2 kategorie:
- Prva by mala byt s oznacnikom splnajucim zasady a predpisy platnej technickej normy STN
-Druha by mohla byt vlastna ludova tvorivost s naslednym navrhom na zmenu normy.
idem setrit na auto. v den zavedenia noveho CP kupim staru toyotu
Reply on: uko #1570:
Nesuhlasim, ze nam davaju za vzor zapadoeuropske krajiny. Sudruhovia ministri P. a M. akurat tvrdia, ze v kapitalizme su vraj dotacie nesystemove. Pritom v starych clenskych krajinach EU su dotacie roznymi sposobmi nielen normalnou, ale nutnou vecou a aj v najtvrdsej kapitalistickej krajine za morom dopravne podniky, ktore som mal moznost osobne navstivit, si na cestovnom zarobia len cca 35% z nakladov a ostatne su dotacie! Takze nie tarat, ale naozaj implementovat zakony Unie a ostatnych statov so slobodnym trhovym hospodarstvom a potom sa MHD zaozaj moze zlepsovat...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.