Diskusné fórum › Všeobecná diskusia
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Petto28.11.2019 21:29 #583 Re:
Reakcia na #582 od Vlaran:
Škoda 🙄. Bola by to prva diesel Sorka NS12 na Slovensku. LM mal aj 1. NB12 tusim celkovo v CR-SR.
Vlaran28.11.2019 19:23  +2#582 Re:
Sú to 3 ks NB12 v trojdverovom prevedení. Celovozidlová klimatizácia, kamery. Určite sú lepšie než bn9.5.
Ak budem zajtra stíhať, urobím aj nejaké lepšie foto.
TeBeCe27.11.2019 13:15 #581 Re:
Reakcia na #580 od S499.1023:
Mal som na mysli nakupovane autobusy SOR, kedze znacka tu uz zaznela.
S499.102327.11.2019 12:24 #580 Re:
Reakcia na #579 od TeBeCe:
Neviem, či má Arriva nejakú jednotnú dogmu. Arriva Střední Čechy teraz pre MHD Příbram kúpila Conectá.
TeBeCe26.11.2019 14:10 #579 Re:
Reakcia na #578 od Petto:
Treba sa na to pozriet triezvo, co nakupuje Arriva CZ-SK? Nemyslim preto, ze pojde do nejakych experimentov.
Petto26.11.2019 13:44 #578 Re:
Reakcia na #577 od TeBeCe:
To je mi jasne. 🙂 Tpfuj tpfuj. Nech maju NS12 a mozem ist s nim uz na Vianoce. 🙂
TeBeCe26.11.2019 12:52 #577 Re:
Reakcia na #576 od Petto:
NB sa predsa vyrabaju aj v normalnom 3-dverovom vyhotoveni.
Petto26.11.2019 12:07 #576 Re:
Reakcia na #575 od Vlaran:
Uprimne naco je 4dverova karoseria do mesta, kde sa nastupuje len 1.dverami.
Vlaran26.11.2019 8:30 #575 Re:
Reakcia na #574 od Petto:
Sor to bude určite a NS to podľa mňa určite nebude. Ja budem rád, ak to budú aspoň nové NB.
Petto26.11.2019 0:29 #574 Re:
Reakcia na #573 od Vlaran:
Ma to byt SOR ? Dufam ze aspon NS12 ked tak.
Vlaran25.11.2019 20:15 #573 Re:
Reakcia na #570 od Petto:
Pravdepodobne tento týždeň sa pôjde po tie 3 vozidlá. Sám som zvedavý, čo to vlastne privezú 🙂 No dúfam, že nemilých prekvapení už bolo dosť.
Vlaran12.11.2019 20:24 #572 Re:
Reakcia na #570 od Petto:
Akonáhle bude niečo nové, určite Ti dám info aj sem.
Vlaran12.11.2019 20:23 #571 Re:
Reakcia na #569 od Author:
K Tvojim dvom veciam do budúcna:-)
1. Mne osobne by sa to tiež páčilo, no reálne by tie spoje boli s vyťaženosťou možno horšie než terajšie účelové (tzv. robotnícke, žiacke či kostolné). Musíme si ešte počkať, ako to dopadne s pokusom integrovanej dopravy ŽSK, ak sa to raz rozbehne. Aby bolo možné rozumne využiť aj spoje PAL.
2. Rozhodne to patrí k návrhom s ktorými sa stotožňujeme a určite sa časom dostaneme aj k realizácii takýchto parádičiek. Systém terajších liniek je dosť zložitý a niečo takéto by pomohlo.
Petto11.11.2019 13:41 #570 Re:
Stale ani stopy po novych 12metrakoch ?
Author7.10.2019 22:00 #569 Re:
A ešte 2 veci do budúcna možno skúsiť:
1) mimosídliskové linky dať do intervalu, aj keby bol 120min
2) spraviť združený CP súbežných liniek MHD LM,AS - Podbreziny a ten všade propagovať, aby bolo vidieť tú parádu 10/20/10//30
Author7.10.2019 21:55 #568 Re:
Reakcia na #563 od Vlaran:
S tými vlakmi je to vždy diskutabilné - aj keby jazdili presne, sú kategórie cestujúcich, ktoré chcú byť na stanici minimálne 30 min pred odchodom a iné kategórie ideálne len 5 min pred skutočným odchodom vlaku podľa appky. Jednoduchšie je to na príchode vlakov, ale tam zasa treba aspoň istú presnosť a aktuálne sa na príchody 600-iek v LM spoľahnúť neviem.

A preto ostáva jediné - udržať pravidelný následný interval MHD. A samozrejme, drobné chyby (diery/vychýlenia) opraviť.
Vlaran6.10.2019 19:16 #567 Re:
Reakcia na #566 od draxter:
Máš úplnú pravdu. Niektoré veci sa však momentálne zmeniť nedajú, takýchto prípadov je u nás viac a nie je to len v Demänovej. Tu by pomohlo, keby bola v rámci mesta jednotná tarifa aj u PAL, v časoch, keď ide prímestská linka a vieme, že má ešte dosť voľných miest, by sa ušetrili km, ktoré by sa dali využiť práve na navýšenie ponuky spojov. Už teraz niekoľko spojov PAL prechádza cez časť Mlynisko, no aj kvôli cene niektorí ľudia necestujú a to sa bavíme o rozdieloch od 0.15 do 0.25 €. Možno je škoda, že sa súčasný stav PAL zakonzervuje na ďalšie min. 2 roky.
draxter6.10.2019 16:54 #566 Re:
Reakcia na #565 od Vlaran:
Do budúcna by som videl potrebu prekladu linky 5 a 505419, je absurdné že napr. dnes ide 17:15 z Demänovej linka 5 a potom 17:16 PAL (!) a potom hodinu nič. A obsluha po 19:50 už dnes nie je vôbec.
Vlaran5.10.2019 16:36 #565 Re:
Reakcia na #564 od kvorka:
S tými vlakmi s Tebou čiastočne súhlasím, s vozidlami úplne, žiaľ musíme to zobrať tak, ako to je. Keby bolo viac vzkm, tak by aj večer mohol byť interval 20 minút, čo by pri našich železniciach možno pomohlo. Aj odchody, ktoré sa podarilo zosúladiť s vlakmi, žiaľ veľakrát nefungujú a keby sme mali vlaky čakať, tak by sme akosi zas nestíhali vratné spoje, ktoré sú veľakrát naviazané na iné vlaky, busy, koniec zmeny a pod.
Niektorí ľudia naozaj uprednostnia taxi za pár eur ako čakať na bus, hlavne pokiaľ cestujú možno raz za jeden či dva týždne.
Reakcie na terajší cp sú naozaj rôzne a každý má svoje predstavy, ako by to malo byť.
Uvidíme, aké zmeny sa budú zapracovávať v decembri.
kvorka5.10.2019 15:48 #564 Re:
tak snaha je vidieť, neviem však či ten vozový park ktorý by ani v Handlovej nepostačoval (len 3 štandardné busy) bude postačujúci. Kĺbaky už 15 rokov nejazdia, cestujúcich v LM poctivo vyháňali z vozidiel do áut, tak teraz jedine že to vrátime do 80tych rokov...

Inak sa divím, že piatkové spoje nadväzné na rýchliky sa neobnovili, a to práve s ohľadom na tie počty ľudí. Ale tu už možno taaxislužby zabrali.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.