Diskusné fórum › Všeobecná diskusia
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

S499.10239.5.2018 13:30 #516 Re:
Reakcia na #513 od irizar:
To je skoro ako vyberať si medzi Kapitánom a Strapatým 🤮 .
Dispecer9.5.2018 12:58 #515 Re:
Reakcia na #513 od irizar:
🤣
Viko9.5.2018 11:58 #514 Re:
Reakcia na #513 od irizar:
Tak Poprad vie, že doma nemá šancu sa udržať, ale nečakal som, že to budú takto kompenzovať 😱
Mitrenga teda nič? Mohlo to byť zaujímavé...
irizar9.5.2018 11:13  +1#513 Re:
Takze podla info od mestskeho poslanca sa do sutaze na MHD prihlasili Arriva a, drzte sa, SAD Poprad. Ako som dufal, ze Arriva dostane po chrape, tak jej zrazu drzim palce...
Vlaran7.5.2018 15:04 #512 Re:
Na webe mojbus sú už označené aj spoje našej mhd, v ktorých je dostupné wifi pripojenie. 🙂
irizar22.2.2018 22:08 #511 Re:
Reakcia na #510 od Petto:
Nič, nikam sa to nehýbe. Z nejakého dôvodu sa do súťažes tak absurdnými podmienkami nikto nehrnie, aj keď Mitrenga sa vyjadril že by chcel skúsiť.
Petto22.2.2018 13:52 #510 Re:
Vieme nieco uz viac o sutazi na nove busy pre LM ?
irizar6.1.2018 21:09 #509 Re:
Reakcia na #508 od Viko:
Nasa Budapest dostala po cca pol roku rovnaky nater ako ta ruzomberska, ale generalka sa na nej nerobila. Zmizla niekedy okolo roku 1993 az 1994.
Viko6.1.2018 0:26 #508 Re:
Reakcia na #507 od draxter:
Takto, vychádzajme z toho, že Ikarusy dovezené r. 1989 ako ojazdené z Budapešti
-boli v mestskom prevedení
-mali veľké vetračky
-roku 2002 sa nedožili, a ak áno, tak len vďaka generálke (viď práve ružomberská LMA 03-88), pri ktorej sa ale na tieto znaky nesiahlo.

Pokiaľ viem, je známe, že taký voz v Mikuláši bol minimálne jeden (viď #43) a musel vyzerať inak, než hentie dva. A keďže tých 40 Ikarusov bolo ČSAD odovzdaných hromadne v dvoch várkach, a iné mestá (TT, NR, ZA) ich prihlasovali tiež viacmenej zaradom, napadlo mi, že by info o 03-89 nemusel byť len preklep. Len by sa hodilo vedieť to nejako potvrdiť/vyvrátiť. 🙂
draxter5.1.2018 0:58  +1#507 Re:
aj to je možné, pokiaľ to nie je jeden z týchto dvoch vozov:
https://imhd.sk/lm/galeria-media/1210/ikarus-280/62378/LM-677AD-linka-11-Autobusova-stanica?&ref=lm%2Fgaleria%2F1210%2Fikarus-280%3F
Viko4.1.2018 11:04 #506 Re:
Nájde sa prosím pamätník, ktorý by mi vedel potvrdiť, že mikulášsky Ikarus ex Budapešť niesol ŠPZ LMA 03-89? Alebo ide len o preklep z ružomberského kusu?
irizar3.12.2017 22:49 #505 Re:
Reakcia na #504 od Mike:
Práve preto som strašne zvedavý kto im na tých osem rokov pri desaťročnom kontrakte pristúpi. Hádam aj Arriva si potom, ako si v Nitrianskom kraji narazila čumák, rozmyslí čo podpíše...
Mike1.12.2017 23:18 #504 Re:
Reakcia na #500 od irizar:
Mne sedia. Do roka od podpisu zmluvy musí mať dopravca všetky vozy staré max. 1 rok = keď podpíšu zmluvu hneď musí kúpiť všetky nové autobusy (alebo aj skôr 😈 ). (Vtipné je že je tam podrobná špecifikácia vozdila - o. i. na kabínu vodiča, polohovateľný volant a podobné detaily, ktoré môžu byť objednávateľovi úplne ukradnuté, ale vždy lepšie ako v Šali, kde bola podmienka vozidla že musí mať zeleno-krémový náter a neviem či tam neboli aj nejaké konkrétne rozmery ...)

No a počas celej doby prevádzky musí mať vek vozidla maximálne 8 rokov, takže buď si nechajú všetkých 14 ks celých 8 rokov dožiť, a potom kúpia zasa nových 14, hoci o 2 roky bude súťaž, alebo budú tie vozy obmieňať nejako priebežne.
Vlaran18.11.2017 9:15 #503 Re:
Reakcia na #502 od irizar:
Ak sa na to pozrieme takto, tak áno. Ale v porovnaní s terajším stavom sa moc nezmení. Naopak kapacita bude nižšia, vozov a vodičov o niečo viac... Klimatizácia je určite plus, rovnako mini a midi busy v LE prevedení. Pokiaľ sa však tých 7 "štandardných" vozov nekúpi 100% nízkopodlažných, 3 dverových a aspoň 10,5m dĺžky, tak Podbreziny si výrazne pohoršia. Nehovoriac o tom, že teraz bola jedinečná príležitosť urobiť niečo aj so systémom predaja lístkov, systémom nastupovania/vystupovania, informačným systémom pre cestujúcich. Z tohto sa v podstate nič nemení. Okrem nejakej apky... Mňa podmienky, ktoré chystali tak dlho, dosť sklamali.
Jediné, čo ma teší je to, že ešte je nejaká šanca málinko to ovplyvniť. Uvidíme.

irizar17.11.2017 22:24 #502 Re:
Reakcia na #501 od Vlaran:
Tak o tom že tu hrbáče budú nemám najmenšie ilúzie, minimálne pri midi kapacite bohvieaký výber na trhu nie je. Solarisy sú drahé a úprimne, než tu mať nejakú tureckú hrôzu ako tie čo dováža SAD Prievidza alebo SAD Poprad, to už radšej Sory.
Vlaran17.11.2017 14:01 #501 Re:
Reakcia na #500 od irizar:
Výprava sa nemenila, vozov je rovnako. Akurat v zime, ked su skibusy, jazdia inac. Zalozny som neratal, to je 641 Ar Karosa, pohotovost tiez nie. Tesco mas pravdu. Prejazdy su aj cez tyzden na 1 - rošero, na 4 sor c 10,5, na 5 tiez sor, dokonca jeden z Boce, jeden z Pavcinej a pod. Karosy jazdia 3 - 321 bk, 997 a 998 au. Cn su 3 - 602bm, 634 bm a 183 br. Potom Sorka 647 bh.na 5ke. V podmienkach je nizkopodlazny alebo Le. Ktory je lacnejsi? V podmienkach su len dvojdverove a pod... O obsaditelnosti nevravim... Takze hovorim o tom, ze podla podmienok tu hrozia 9 metrove hrbace, co je sakra zle, nemyslis?
irizar17.11.2017 12:49 #500 Re:
Reakcia na #499 od irizar:
Aha, našiel som

Maximálny vek každého vozidla nesmie po uplynutí ... (údaj z ponuky – max. 12)
kalendárnych mesiacov po nadobudnutí účinnosti Zmluvy prekročiť 1 rok, a za celú dobu
poskytovania plnenia predmetu Zmluvy prekročiť 8 rokov.

Uchádzač je povinný predložiť koncepciu obnovy vozidlového parku na obdobie 10
rokov počnúc od nadobudnutia účinnosti Zmluvy. V uvedenej koncepcii je povinný spĺňať –
Priemerný maximálny vek vozidlového parku a Maximálny vek každého vozidla.

Inak, iba mne tie roky akosi nesedia?

irizar17.11.2017 12:42 #499 Re:
Reakcia na #498 od Vlaran:
bacha, ty do MHD počítaš aj Tescobus a zálohy. Keď som tu na jar pracoval, denná výprava bola 1xNB12 (jeden bol na Skibusoch a jeden bohvieprečo stál), 2xCN, 2XC10,5 (na L6 a L5) a 4xB952. To je deväť vozov. To bolo všetko. Akurát záloha bola jediná, spoločná s prímestskou, na nej obvykle jazdila nejaká tá C954E. Prejazdov z prímestkej sa robia hlavne cez víkendy, v pracovná deň sú to možno tri páry spojov (robí ich autobus z Veternej Poruby). Teraz sa veci trochu pomenili, NBčka jazdia všetky a mám pocit že tie 952 sa nejako striedajú, ale pochybujem že by sa výprava navýšila.

Čo sa týka nových autobusov, podmienky zmluvy jasne píšu o nízkopodlažnosti a celovozovej klimatizácií, čo momentálne nespĺňa ani jeden voz (klíma sa dá domontovať, ale chcem vidieť ako urobíš z B952 nízkopodlah). A nechce sa mi to teraz hladať, ale tuším je tam aj čosi o maximálnom alebo priemernom veku.

Rozhodne som zvedavý na zoznam prihlásených. Vraj sa o to chcel uchádzať Mitrenga (http://evidencia-dopravcov.eu/dopravca/152) , to by bolo celkom rodeo...
Vlaran17.11.2017 10:51  +1#498 Re:
Reakcia na #495 od irizar:
Ináč neviem, kde si zobral číslo osem... Cez týždeň je to viac: 3x NB12, 3x CN 10,5, 3x Karosa 900, 2 x C 10,5 + prejazdy z prímestských liniek. Pretože aj tzv. krátke jazdia v podstate celý deň. Takže podľa mňa sa v tej súťaži počíta (zatiaľ) s terajším CP.
Kvorka má absolútnu pravdu. Keď sa ráno naskladalo do hrbatej sorky 60 ľudí, tak to bola iná tlačenka. A to sa deje hocikedy. Podľa podmienok tejto súťaže iné vozy možno nebudú... Jedine ak by si voľáky priniesol z Norway
irizar15.11.2017 10:46 #497 Re:
Reakcia na #496 od kvorka:
Pockam si na novy cestak. Vzhladom na to, na ake sialene nevyhodne podmienky Arriva pristupila v Nitrianskom kraji, nepochybujem ze to napokon podpisu aj tu...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.