Re #1012 Sarko:
Ešte jedna oprava, pri L22 má byť správne označenie služby druhého kurzu "22-2" (nie 20-2). Dúfam, že sa z toho každý vymotá, z časových dôvodov som to písal veľmi narýchlo. Keby niečo, pýtajte sa a opravujte... ?
Tak ako Sarko pisal ohladom tej L40, v skutocnosti to mala byt L39 (napr. vcera 39011-2), lenze DP mal uz v zalohe natlacene CP L40 (tak by musel vyrabat nove s hlavickou 39tky). A na tie 4 kusy CP sa mu to viacej vyplati, ako vyrabat nove.
Dnes ráno o 05:20 to pod Kalinovskou vyzeralo katastrofálne. Približne 15 a viac zkrížených autobusov (Ra, 18, 30, 32) plus trolejbusy (zaujmavé že 1020 vyšla bez problémov). Dopraváci uzavreli (regulovali) cestu smerom dole. Zaujmavé bolo ako v rukách nosili a hádzali štrk pod kolesá autobusov, plus sme pomáhali tlačiť taxík ? Škoda, že som nemal foťák ?
A neviem čím ma majster prekvapil. V tom dave autobusov som si stopol nemenovaný voz (ev. č. nepoviem) a pomaličky sme sa dostali v protismere hore.
Zastávka Kalinovská bola dočasne zrušená. Komické bolo, ako zamestnanci (cca 25) železiarní čakali na zastávke a RAčka zastavila až na rovine (cca 250m) za zastávkou - všetci sa rozbehli hore ?
Isidor
Dnes večer:
L2: 359(nehlási zast.), 612, 613,
L3: 397, 400, 423, 605,
L4: 409, 604, 627, 626
L5: 525, 536
L6: 369+368, 392+393, 394+395, 620+621,
L7: 374+375, 380+381, 412+413, 523, 614+615,
L9: 513, 608+609, 382+383
LR: 606, 617, 410+411,
záloha: 500, 508
inak s PDAčkom je radosť zapisovať vozy v teréne...