eMareq: No v tom prípade by som musel ísť na 3 miesta, Bardejovskú, Hornádsku a Trolejbusovú. Možno, keď nebudem mať čo na práci, si raz na to trúfnem. Ak sa nájde zodpovedný záujemca, ktorý by menej, či viac pravidelne chcel zisťovať a uverejňovať zadelenie, nech sa prihlási a môžem dotyčnému vysvetliť spôsob, ako ho pomerne ľahko získavať.
Pre menej zdatných (ako som zistil, máme tu aj obdivovateľov fanúšikov MHD ? ):
-pred dvojbodkou sa nachádza číslo služby v tvare AA-C(D) alebo AAB-C(D), kde: AA=číslo linky, B=doplnkové číslo služieb danej linky, C=číslo kurzu, D= 4-dlhá služba (jeden vodič), 5-delená (trhaná služba), bez obsadenia-klasická dopoludňajšia/popoludňajšia služba (dvaja vodiči)
-za dvojbodkou sa nachádza samotné evidenčné číslo vozidla, ktoré je na danej službe pridelené
Pre niektoré linky nie sú fixne pridelené služby, preto na tieto linky prechádzajú vozidlá z iných služieb. Jedná sa o linky č. 21, 26, 37, 40, 54, RA1, RA2, RA3, RA4, RA5, RA6, RA7 a RA8. Tieto vykonávajú služby radu 40-x, 42-x, 401-x, 403-x, 412-x a 421-x. V prípade výpadku vozidla na linke ho nahrádza záloha (rad služieb 43-x).
SM ky jazdiace sice na L14, alebo ako nahrady ked nejazdili elektricky, ale pamatam, rannu spicku na maratone, ked sa natrepali 3 kusy spojov na zastavku, tak, ze jeden bol zaradeny sikmo a zablokovali celu cestu. Sipky v modrom alebo cervenom prevedeni nastriekane na dverach B731tiek, asi naznak, ze sa otvaraju von + siroke okna. Odparkovanu L55 pred restauraciou maraton.
For all: co je pravdy na tom, ze L70 sa rusi uz od 1.3., tj, od pondelka a ze nove CP na L71 a L72 budu v platnosti uz od tohto piatka? A mimochodom, vraj uz su nove CP k zohnaniu v podniku, tak keby sa k nim niekto dostal, tak mi ich, prosim, poslite mailom: spank@centrum.sk vopred vdaka
Práve mi napadá, že vlastne aj ja si pamätám niektoré súpravy ešte skôr. Nikdy nezabudnem, ako koncom '80 rokov, až do roku 1990 premávali 4 generálkované súpravy na T2R, ktoré dostali čelá a výzbroj z T3. Interiér a červené masívne koženkové sedadlá však zostali a tieto električky boli kvôli tomu nielen u mňa obľúbené. Ev.č. som si samozrejme nepamätal, pomohli mi informácie od Dezsa Végha (radenie súprav a prečíslovanie). Išlo o tieto súpravy:
226+222
228+236
237+232
240+230
Súprava 226+222 premávala ako posledný mohykán typu T2 cca do februára 1990, keď však v tomto období do nej na rýchlodráhe narazilo KT8D5 #503. Bilancia bola vážna, došlo k vyradeniu poslednej súpravy T2R a muselo dôjsť aj k výmene kompletného "A" článku na #503.
Karosák-original
ide na opakovanú reklamáciu prevodovky ?