dnes rano prisla 3520 na L24 (!!!) s 12 minutovym meskanim do Barce a na prednom displeji mala len cislo linky vlavo, vlacik vpravo a dole 'cez Nam. Osloboditelov'... Zel. stanica sa niekde vyparila...
Tesco bus 5217
29 - 5243 - ináč celkom sa mi páči tento bus
36 - 5401,5232
18 - 4309,4308
55 - 5216,5214
31 - 3201,4301,3002,5001!,
30 - 4304,5221,3503
16 - 3511
5214 - na L55 mala nehodu. Po 15 hod. som ju videl na Prešovskej (v smere do Prešova), hneď za križovatkou Prešovská - Sečovská na trávniku. Osobné auto malo pokrivenú ľavú prednú stranu (stálo v zákrute v smere do Prešova zo Sečovskej).
Krátko pred 13tou hodinou vypadla Trolejbusová doprava. O 13:32 sa opäť obnovila TD. Trolejbusy boli odstavené pozdĺž celej trate.
Pri Mlynskej bašte som čakal 20min (totálne premrzol), potom som to vzdal.
Vykoľajenie 364 nebolo vážne, po obnovení prevádzky sa aj chvíľu jazdilo po dvojkovej koľaji, ale neskôr sa rozhodlo o bezpečnostnej výluke, takže momentálne sa jazdí iba po šestkovej koľaji, s otáčaním cez vratnú koľaj (predbiehanie spojov) až do odvolania.
Dnes som po prvý raz videl v pracovný deň na L32 SU 15. Týmto sa zavŕšila celá séria vozidel a môžem prehlásiť, že na tej linke jazdí okrem prímestských busov čokoľvek. Samozrejme, oficiálne je L32 osadzovaná výhradne kĺbovými autobusmi.
Aby toho nebolo dosť, zaujala ma výmena typov v tom zmysle, že na L32 bol Solaris a hneď za ním sa prirútila generálkovaná Karosa B741 na L12. Zaujímavé.
No, takže o 17:51 vyorávala sólo T3 #364 (pravepodobne L3) na "dvojkovej koľaji" (vnútorná koľaj v slučke), ktorá sa vykoľajila v oblúku medzi výstupnou a nástupnou zastávkou v ľavotočivom oblúku. Info by Shorty.
Musím potvrdiť Esickove slová, že cez wap sa fakt nedá vôbec dostať na diskusné fórum. Tu, na dispečerskom, je to bez problémov. Skúšal som to aj s inými modelmi telefónov, takže problém bude niekde na stránke.
Nodes: Príčinu vykoľajenia zistím, ale poviem Ti to už asi len osobne, lebo aj tak som toho napísal viac, ako som mal a bol by som nerád, keby som mal kvôli tomu nejaké problémy. V podstate sa nič nestalo a pokrivené plenty sa dajú bez problémov vymeniť. Pre budúcnosť by som nové a opravené električky presúval výlučne na riadne pojazdných a teda bezpečných podvozkoch.
Takže pokračujem ohľadne transportu dodaného KT8D5RN #521. Článok 521-A bol z areálu USS položený na jalové podvozky a traktorom vytiahnutý ku rýchlodráhe cca o 10:00 (aj keď je už po polnoci, predstavujte si, že je ešte "dnes"). Privítanie sa konalo vo forme zvečnenia Shortyho digifoťákom. Na jalových podvozkoch bol mierne nahnutý nabok, takže pôsobil tak trochu ako starček. Okolo prešia dielňa na KT8 #525 a pri posunovaní na rýchlodráhu sa dielenskí tesne pred výhybkou presvedčili, že nevyletia na úseku, kde sa im to 17.11.2003 podarilo s KT8D5RN #517. Tu bol dokonca vymenený kus koľaje a upravený rozchod trate, pretože tu došlo k vykoľajeniu z dôvodu doslova širokého rozchodu (podvozok sa zrútil dovnútra koľajového zvršku). 525 si zapriahla 521-A a cca 50 km/h (!) rýchlosťou sme sa prehnali po rýchodráhe. Keď som zo zadnej kabíny 525-ky videl, ako to narába s jalovým podvozkom na 521, zbledol som... Príchod do vozovne cca o 10:45. Ako druhý bol prevezený prostredný N-článok a po obede nakoniec 521-B, ktorý sa krátko po 15:00 vykoľajil v areáli vozovne (súprava 604+521-B). Výsledkom sú pokrivené plechy na T6 i na KT8RN a silne nahnutý celý článok 521-ky. Shorty si práve menil poruchovú 369+368 z L6, takže kým čakal na vystriedanie zálohy, natočil s digiťákom krátku videosekvenciu po nakoľajení a odchode do haly (cca 15:45). 517 a 521 budú skompletizované a spojazdnené do dvoch týždňov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dopravák