Reply on: eMareq #966:
Práve mi napadá, že vlastne aj ja si pamätám niektoré súpravy ešte skôr. Nikdy nezabudnem, ako koncom '80 rokov, až do roku 1990 premávali 4 generálkované súpravy na T2R, ktoré dostali čelá a výzbroj z T3. Interiér a červené masívne koženkové sedadlá však zostali a tieto električky boli kvôli tomu nielen u mňa obľúbené. Ev.č. som si samozrejme nepamätal, pomohli mi informácie od Dezsa Végha (radenie súprav a prečíslovanie). Išlo o tieto súpravy:
226+222
228+236
237+232
240+230
Súprava 226+222 premávala ako posledný mohykán typu T2 cca do februára 1990, keď však v tomto období do nej na rýchlodráhe narazilo KT8D5 #503. Bilancia bola vážna, došlo k vyradeniu poslednej súpravy T2R a muselo dôjsť aj k výmene kompletného "A" článku na #503.
Karosák-original
Jedného krásneho dňa (23.2.2004, dnes) sme sa
vydali ja Karosák-original, Oliver a t-bus na malý
prehľad, čo je nové v dpmk. Keďže všetci bývame na Ťahanovciach, išli sme L č.34 karosou 3210. Vystúpili
sme pri Tescu a vydali sme sa k dpmk , keď tu zrazu
zbadáme 6285 na L č. dielenské vozidlo ako blokuje
premávku, pretože šofér vykonával malú potrebu
v strede mosta. Celí veselí sme pkračovali v ceste.
Keď sme dorazili k dpmk, uvideli sme asi mesiac odstavenú 3003. Hádajte, čo stálo vedľa nej.
Áno, bol to 3004 po GO. Na prvý pohľad je nádherný,
na druhý nie. Nemá totiž na pokoch lišty, takže vyzerá
ako 6252(47,86). Ničím iným nás nezaujal. Okrem toho
tam stála 3002, z novou ŠPZ-tkou (KE - 044 CS).
A tak sme sklamaní išli naspäť ku Tescu. I prišiel 3211
na L.č.34. I zazvonil zvonec, zavreli sa dvere a išli sme
domov.