Reply on: Dopravák #691:
no, pokial nebudem v robote, tak nie je problem, len v robote zvyknem byt 12 hod, cize to absolutne potom nestiham
ale ked mam volno, tak nie je problem
ale ked mam volno, tak nie je problem

Nehovoriac o tom, ze vacsina vodicov na vozoch s palubnym pocitacom ani nevie, na co je tlacitko pasmo... 
). Za ňou zostala stáť T3Mod #359 na L2, vozidlo, s ktorým si nedovolí manipulovať hádam žiaden vodič. Naviac, v tomto vozidle bola vodička, ktorá podľa predpisu nemôže spriahať vozidlá...
Myslím si, že je to lepšie, než tie zalaminované papiere. Hlavne z praktických dôvodov, zalaminované papiere vypadávajú a rýchlejšie sa poškodzujú.
Vladimír
Pre obnovenie L5 nepoužívaj argumenty typu, že L9 je preplnená, lebo tam je riešením skrátenie intervalu a nie zavedenie novej linky. Pevne verím, že sa aj Košice dožijú prestupnej tarify. Potom sa aj Košičania budú musieť naučiť, že liniek má byť čo NAJMENEJ a intervaly na nich čo NAJKRATŠIE. Za týmto účelom bude musieť veľa súčasných liniek zaniknúť. A kiežby zanikla.
Takéto zásadné debaty by asi skôr opisovači výpravy videli v diskusnom fóre. Zaberáme im miesto
Re #687 1018: Plný súhlas.