k včerajšej nehode:neviem ako sa to stalo,ale... ...jazda autom z Mieru k TESCU trvala hodinu,dispečer zaparkoval svoje auto pri Hati z dôvodu dlhého čakania v rade,na zastávke TESCO v smere na Furču zastavovali aj linky ako L53,55 a 57 (nie všetky),trolejbusy smerujúce z mesta sa otáčali popod most pri TESCU,už niekoľko rokov tam je odpojene elektrické ovládanie výhybky,takže šofery museli prehadzovať palice ručne.Trolejbusy z Furče stali v tomto poradí:pri TESCU:1017, 1015, 1009, 1002, 10.., 1011 a 1001 na Lingove,z dôvodu veľkého množstva vyliateho benzínu nemohli trolejbusy na rozkaz požiarnikov prechádzať okolo nehody smerom do mesta (vraj že keby náhodou spadla iskra). Trolejbusy mali neskôr prechádzať okolo nehody voľnobehom zo stiahnutymi zberačmi,ale nedošlo k tomu.Na žiadosť dispečera aby bus 5218 zobral ľudí zo zastávky TESCO smer Furča,šofér odmietol.(nehoda aj situácia dopravy je nafotená.)
Messenger tu skoro nikto nepoužíva, takže asi vyhovuje tým, ktorí majú minimum kontaktov Čo sa týka komunikácie, najlepšie je v tomto smere jednoznačne ICQ, ktorý má v sebe zabudovaný nielen Trillian, ale napr. aj Miranda Instant Messenger (verzia pre mobily je zasa JIMM, ale zatiaľ len ICQ), ktorá nepotrebuje dokonca vôbec žiadnu inštaláciu v PC a exe súbor zaberie len 800 kB... A to už je čo povedať.
Podľa info z prvej ruky sa nehoda pri Krajskom úrade stala cca 100 m pred konečnou Št. Lokomotívy a účastníkom bola aj Bublinka 626 s Janoškom ED stála od 12.35 do 13.35. Na 626 škoda asi 5000 Sk na VW Caddy asi 170.000 Sk . ND zabezpečovali 3524 a jeden malý autobus po NMM. Tu otáčali všetky električky. Spoje R-linky zo Št. Lokomotívy o 12.42 a 12.56 nahradené Solarismi po NMM o 12.56 a odtiaľ šla jedna L6 na VA USS. Zranení boli dvaja ľudia v IGK, odviezla ich sanitka, zrejme len ľahko. VW šiel súbežne s električkou smerom na Št. Lokomotívy a náhle bez smerovky chcel odbočiť vľavo cez koľaje do firmy Autosklo.
ešte tak pre zaujímavosť - policajti nezvládli veľmi dobre situáciu, pretože napr. namiesto toho, aby okolo miesta DN púšťali prednostne busy a MHD, vyprázdňovali najskôr Trolejbusovú = smer z Džungle!!!
Pri HyperTescu je ťažká DN. Minimálne 1 mŕtvy - telo bolo prikryté vedľa auta. Podľa postavenia áut tipujem, že škodovka vychádzajúca z Magnezitárskej na Hlinkovu nedala prednosť autu na hlavnej a bolo osudné bum. Nehoda sa musela stať okolo 15:15.
Smerom z Furče je pred miestom nehody odstavených 6 trolejbusov. Zdržanie z tejto strany je minimálne - max 10 minút.
Od Ťahanoviec resp. z Prešova je individuálna doprava odklonená na Prešovskú. Púšťané na MIer sú len busy MHD.
Kolóna áut od HyperTesca sa tiahne až niekde ku križ. Hlinkova - B. Němcovej, možno aj ďalej. V čase od 17:04 do 17:10 som v nej narátal 26 busov a 2 trolejbusy. Zdržanie je minimálne 60 minút.
Autá taktiež stoja ( od križ. Národná - Hlinkova ) na Národnej až po Národné námestie.
Samozrejme, je predsa povinnostou vodica oznacit svoje vozidlo cislom linky a smerom, resp. inou charakteristikou, ktoru to - ktore vozidlo pouziva. V pripade mechanickych tabul teda je jeho povinnostou umiestnit ich do stojanov, vodici elektriciek naviac maju vpredu tabulu smeru jazdy. V pripade elektronickeho informacneho systemu maju zadat cislo linky a a smeru podla tabulky kodov alebo sluzobneho CP.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3204
L.18-3204,3203,3201
L.38-3211