Ja narazam na to, ze tie 3 zastavky v 99% pripadov prechadzaju subezne, v zavese a su to nosne linky, nakolko v tom case NEMAS z DU alebo NO ziadne ine spojenie na THC bez prestupu. Ak nestihnes L11 na DU, NO, a nepodari sa Ti prebehnut do busu ani na Palackeho, mas este jednu moznost, vyckat L27 z Nad Jazerom o 12 - 15 minut...
ide mi o to, ze na jednej zastavke by mohol byt zabezpeceny prestup - vyckavanie sa prveho a v zavese, nic viac.
Pre zaujimavost, vcera ked som to pisal, bolo v L30 cca 12 cestujucich, ktori chceli prestupit na L11, vacsina potom kombinovala linky z NO smerom na Mlynsky nahon, kde nastupili do L27, ktoru som ja bol nuteny vyckat na Palackeho... strata oproti minute cakania na L11 cca 20 - 30 minut rozdiel...
no... tieto "zmienky" čo som napísal, sú zo služobných CP, do ktroých cestujúci "nevidí" a či sú aj vo verejných, tak to sa pozri tu na iMHD, neviem, ja do nich nekukam, viac ma baví si hľadať spoj v služobných, veď vieš, už len z "bonzackeho" hľadiska... ? ? ? ?
v niektorých CP je je poznámka o vyčkavaní, uvediem príklady. Služba č. 46115 v zástavke Pereš Pohostinstvo o 6.05 hod naväzuje na spoj linky č. 22 - príchod podľa CP o 6.03 hod. Služba č. 46145 v zastávke Štadión TU vyčkáva na príchod spoja linky č. 12 od Podhradovej s príchodom o 6.09 hod, pričom sama R4 - ka ma odchod podľa CP o 6.08. Služba č. 46155 pri Št. lokomotívy vyčkáva na príchod autobusu SAD ( Družstevná, príchod o 6.07 hod) - ta R3 ide do USS tiež o 6.07 hod...Služba č. 46175 v zastávke OC Važec vyčká na príchod L.38 od Krásnej n.H. - príchod podľa CP o 6.11 - ta R2 ide do USS o 6.12... Týmto som chcel poopraviť tvoje tvrdenie o tom, že o vyčkávaní spojov v CP je nejaká tá zmienka....
Myslím, že o autobusové zastávky sa starajú mestské časti. To ale cestujúci nevie, nemusí vedieť, a ani ho to nemusí zaujímať. Keď vidí rozbitú čakáreň, nadávať bude na DP. Práve preto by si DP mal dať záležať, aby sa MČ o ne starali.
MHD sa často zužuje len na samotné cestovanie. Ale cestujúci trávi veľkú časť času samotným čakaním na zastávke. A keď napr. nemá prístrešok a musí zmoknúť (viď. E zastávky na celej Tr. SNP), aj toto ho môže priviesť k presunu na IAD.
Ak idú za sebou 2 busy v okrajovom, hlavne večernom režime, mohli by vodiči počkať, kým cestujúci poprestupujú. Vodiči však musia pri svojej práci sledovať kopu iných vecí a zas na každej zastávke v podobnej situácii takto vyčkávať by bolo zdržujúce. O vyčkávaní spojov v CP nie je ani zmienky, je to len na dobrej vôli vodiča.
Re #6512 Záchvat: Cestujúci je zákazník DP. DP mu má vytvoriť také podmienky, aby pobehovať kade tade nemusel. A aby aj čakanie na zastávke, nie len cestovanie vo vozidle, trávil v kultúrnom prostredí.
V danom príklade považujem za najväčšiu chybu veľmi slabý interval z NO na Ťahanovce po 19. hod.
UPRESNENIE: stiahol by som prémie tej 10%-nej skupine vodičov, u ktorej ten sťažovateľ stihne prestúpiť, preto že on ešte nepochopil, že cestujúci je osoba čakajúca na zastávke MHD a nie pobehujúca kade tade... ?
Re#6511 Yps: Detto ?
No, sťahovať prémie je najľahšie bez toho aby si vedel podrobnosti, resp. pozrel sa na to aj z druhej stránky. Vodiči sú tak buzerovaní z každej strany a za také nízke platy, že tam už pomaly ani neni čo sťahovať. Ved tolko, čo zarobia oni, zarobí aj šofér nákladiaku a nevozí ľudí.
Maju to vodici v neakom prikaze v CP? Nie. Maju zhodny palubny cas a kontrolu presnosti na zastavke? NIE . Maju akurat debilne chronometraze a par uzlovych bodov, si maju kontrolovat prijazdy.
Co by si stiahol? 10 percent? Vodic ma v KE tolko argumentov na obranu, ze sa to neda. Niektore som ti vymenoval. Ja by som stiahol, radsej vedeniu 10% z mesacneho platu, za dementny pristup riadenia mestskej dopravy. A ci tej zostave KDHckych debilov spolu z magisratom ako aj tej predchadzajucej. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
5212