Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dudy #6528:
nemáš pravdu, pretože Ťahanovce majú 12 spojov: 11,27,34,35,36,37,50,53,54,56,RA5,RA8 - majú skoro všetky expresy !
Furča má len 10: 71,72,15,18,30,31,32,55,RA6,RA7
KVP má 12: 71,72,18,19,31,32,34,35,36,54,RA3,RA4

a to tvoje Jazero, čo vravíš že má DOKONCA aj električky má najmenej spojov truhlík !

Jazero: 3,7,9,R2,13,19,27,28,38 (9)

PS: a ty si myslíš že iemhadaci Ti zriadia "nejaky ten" autobus ? ....... ?

Radšej napíš do podniku !
mail dpmk@dpmk.sk

no coment.... ? ? ?
Mam na vas prosbu, ako je mozne , ze na Tahanovce chodia tak malo autobusov ako napriklad na KVP alebo na Furcu, na Jazero chodia este aj elektricky! Bolo by najlepsie aby ste zaviedli este nejaky ten autobus , ktory by chod minimalne do 23.00hod. na Tahanovce ! dakujem
Reply on: 5212 #6524:
ahoj, vedel by som keby som chcel... ?
Reply on: Yps #6525:
Myslím, že to bolo minulý týždeň.
Reply on: Omni_817 #6523:
Prečítaj si taký rekordne dlhý príspevok od Vladimíra z PO a pochopíš,že sa to nedá. ?
Reply on: qwerťak #6522:
ahoj,sorry,ale neviem a ty vies? ?
Reply on: Balky #6507:
Ja narazam na to, ze tie 3 zastavky v 99% pripadov prechadzaju subezne, v zavese a su to nosne linky, nakolko v tom case NEMAS z DU alebo NO ziadne ine spojenie na THC bez prestupu. Ak nestihnes L11 na DU, NO, a nepodari sa Ti prebehnut do busu ani na Palackeho, mas este jednu moznost, vyckat L27 z Nad Jazerom o 12 - 15 minut...

ide mi o to, ze na jednej zastavke by mohol byt zabezpeceny prestup - vyckavanie sa prveho a v zavese, nic viac.

Pre zaujimavost, vcera ked som to pisal, bolo v L30 cca 12 cestujucich, ktori chceli prestupit na L11, vacsina potom kombinovala linky z NO smerom na Mlynsky nahon, kde nastupili do L27, ktoru som ja bol nuteny vyckat na Palackeho... strata oproti minute cakania na L11 cca 20 - 30 minut rozdiel...
Reply on: 5212 #6521:
a vieš aj aké služby ? ?
L.15-5235 ? ,6240 ☠
Reply on: 5 #6517:
no... tieto "zmienky" čo som napísal, sú zo služobných CP, do ktroých cestujúci "nevidí" a či sú aj vo verejných, tak to sa pozri tu na iMHD, neviem, ja do nich nekukam, viac ma baví si hľadať spoj v služobných, veď vieš, už len z "bonzackeho" hľadiska... ? ? ? ?
Ale asi by sme mali prejsť o stránku vedľa, lebo toto nieje údržbárska stránka. ?
Reply on: 5 #6515:
Električkové zastávky, to je v podstate tiež záležitosť mestských častí, akurát čistenie a údržbu robí DP.
Reply on: qwerťak #6516:
Otázka je, či táto zmienka je vo verejne dostupných CP alebo len v služobných CP, do ktorých cestujúci nevidí. Ja som to ešte nikde v CP nevidel.
Reply on: 5 #6513:
v niektorých CP je je poznámka o vyčkavaní, uvediem príklady. Služba č. 46115 v zástavke Pereš Pohostinstvo o 6.05 hod naväzuje na spoj linky č. 22 - príchod podľa CP o 6.03 hod. Služba č. 46145 v zastávke Štadión TU vyčkáva na príchod spoja linky č. 12 od Podhradovej s príchodom o 6.09 hod, pričom sama R4 - ka ma odchod podľa CP o 6.08. Služba č. 46155 pri Št. lokomotívy vyčkáva na príchod autobusu SAD ( Družstevná, príchod o 6.07 hod) - ta R3 ide do USS tiež o 6.07 hod...Služba č. 46175 v zastávke OC Važec vyčká na príchod L.38 od Krásnej n.H. - príchod podľa CP o 6.11 - ta R2 ide do USS o 6.12... Týmto som chcel poopraviť tvoje tvrdenie o tom, že o vyčkávaní spojov v CP je nejaká tá zmienka....

? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Yps #6514:
Aj pri električkových zastávkach?

Myslím, že o autobusové zastávky sa starajú mestské časti. To ale cestujúci nevie, nemusí vedieť, a ani ho to nemusí zaujímať. Keď vidí rozbitú čakáreň, nadávať bude na DP. Práve preto by si DP mal dať záležať, aby sa MČ o ne starali.

MHD sa často zužuje len na samotné cestovanie. Ale cestujúci trávi veľkú časť času samotným čakaním na zastávke. A keď napr. nemá prístrešok a musí zmoknúť (viď. E zastávky na celej Tr. SNP), aj toto ho môže priviesť k presunu na IAD.
Reply on: 5 #6513:
Čakanie na zastávke - autobusové zastávky, to je záležitosť mestských častí.
Reply on: Omni_817 #6504:
Ak idú za sebou 2 busy v okrajovom, hlavne večernom režime, mohli by vodiči počkať, kým cestujúci poprestupujú. Vodiči však musia pri svojej práci sledovať kopu iných vecí a zas na každej zastávke v podobnej situácii takto vyčkávať by bolo zdržujúce. O vyčkávaní spojov v CP nie je ani zmienky, je to len na dobrej vôli vodiča.

Re #6512 Záchvat: Cestujúci je zákazník DP. DP mu má vytvoriť také podmienky, aby pobehovať kade tade nemusel. A aby aj čakanie na zastávke, nie len cestovanie vo vozidle, trávil v kultúrnom prostredí.

V danom príklade považujem za najväčšiu chybu veľmi slabý interval z NO na Ťahanovce po 19. hod.
Reply on: BMko #6508:
UPRESNENIE: stiahol by som prémie tej 10%-nej skupine vodičov, u ktorej ten sťažovateľ stihne prestúpiť, preto že on ešte nepochopil, že cestujúci je osoba čakajúca na zastávke MHD a nie pobehujúca kade tade... ?
Re#6511 Yps: Detto ?
Reply on: Záchvat #6502:
No, sťahovať prémie je najľahšie bez toho aby si vedel podrobnosti, resp. pozrel sa na to aj z druhej stránky. Vodiči sú tak buzerovaní z každej strany a za také nízke platy, že tam už pomaly ani neni čo sťahovať. Ved tolko, čo zarobia oni, zarobí aj šofér nákladiaku a nevozí ľudí.
Reply on: BMko #6508:
? to si pekne povedal ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.