Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ale asi by sme mali prejsť o stránku vedľa, lebo toto nieje údržbárska stránka. ?
Reply on: 5 #6515:
Električkové zastávky, to je v podstate tiež záležitosť mestských častí, akurát čistenie a údržbu robí DP.
Reply on: qwerťak #6516:
Otázka je, či táto zmienka je vo verejne dostupných CP alebo len v služobných CP, do ktorých cestujúci nevidí. Ja som to ešte nikde v CP nevidel.
Reply on: 5 #6513:
v niektorých CP je je poznámka o vyčkavaní, uvediem príklady. Služba č. 46115 v zástavke Pereš Pohostinstvo o 6.05 hod naväzuje na spoj linky č. 22 - príchod podľa CP o 6.03 hod. Služba č. 46145 v zastávke Štadión TU vyčkáva na príchod spoja linky č. 12 od Podhradovej s príchodom o 6.09 hod, pričom sama R4 - ka ma odchod podľa CP o 6.08. Služba č. 46155 pri Št. lokomotívy vyčkáva na príchod autobusu SAD ( Družstevná, príchod o 6.07 hod) - ta R3 ide do USS tiež o 6.07 hod...Služba č. 46175 v zastávke OC Važec vyčká na príchod L.38 od Krásnej n.H. - príchod podľa CP o 6.11 - ta R2 ide do USS o 6.12... Týmto som chcel poopraviť tvoje tvrdenie o tom, že o vyčkávaní spojov v CP je nejaká tá zmienka....

? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Yps #6514:
Aj pri električkových zastávkach?

Myslím, že o autobusové zastávky sa starajú mestské časti. To ale cestujúci nevie, nemusí vedieť, a ani ho to nemusí zaujímať. Keď vidí rozbitú čakáreň, nadávať bude na DP. Práve preto by si DP mal dať záležať, aby sa MČ o ne starali.

MHD sa často zužuje len na samotné cestovanie. Ale cestujúci trávi veľkú časť času samotným čakaním na zastávke. A keď napr. nemá prístrešok a musí zmoknúť (viď. E zastávky na celej Tr. SNP), aj toto ho môže priviesť k presunu na IAD.
Reply on: 5 #6513:
Čakanie na zastávke - autobusové zastávky, to je záležitosť mestských častí.
Reply on: Omni_817 #6504:
Ak idú za sebou 2 busy v okrajovom, hlavne večernom režime, mohli by vodiči počkať, kým cestujúci poprestupujú. Vodiči však musia pri svojej práci sledovať kopu iných vecí a zas na každej zastávke v podobnej situácii takto vyčkávať by bolo zdržujúce. O vyčkávaní spojov v CP nie je ani zmienky, je to len na dobrej vôli vodiča.

Re #6512 Záchvat: Cestujúci je zákazník DP. DP mu má vytvoriť také podmienky, aby pobehovať kade tade nemusel. A aby aj čakanie na zastávke, nie len cestovanie vo vozidle, trávil v kultúrnom prostredí.

V danom príklade považujem za najväčšiu chybu veľmi slabý interval z NO na Ťahanovce po 19. hod.
Reply on: BMko #6508:
UPRESNENIE: stiahol by som prémie tej 10%-nej skupine vodičov, u ktorej ten sťažovateľ stihne prestúpiť, preto že on ešte nepochopil, že cestujúci je osoba čakajúca na zastávke MHD a nie pobehujúca kade tade... ?
Re#6511 Yps: Detto ?
Reply on: Záchvat #6502:
No, sťahovať prémie je najľahšie bez toho aby si vedel podrobnosti, resp. pozrel sa na to aj z druhej stránky. Vodiči sú tak buzerovaní z každej strany a za také nízke platy, že tam už pomaly ani neni čo sťahovať. Ved tolko, čo zarobia oni, zarobí aj šofér nákladiaku a nevozí ľudí.
Reply on: BMko #6508:
? to si pekne povedal ? ?
28.04.2004 TRHANÉ ERKY:
________________________

46115 - 624+625
46125 - 538
46134 - 392+393
________________________
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Záchvat #6502:
Maju to vodici v neakom prikaze v CP? Nie. Maju zhodny palubny cas a kontrolu presnosti na zastavke? NIE . Maju akurat debilne chronometraze a par uzlovych bodov, si maju kontrolovat prijazdy.
Co by si stiahol? 10 percent? Vodic ma v KE tolko argumentov na obranu, ze sa to neda. Niektore som ti vymenoval. Ja by som stiahol, radsej vedeniu 10% z mesacneho platu, za dementny pristup riadenia mestskej dopravy. A ci tej zostave KDHckych debilov spolu z magisratom ako aj tej predchadzajucej. ?
Reply on: Omni_817 #6504:
Nechapem, ako chces skoordinovat 3 rozne linky z roznych smerov, ktore dalej idu roznymi smermi a stretavaju sa na 2-3 zastavkach. Ved zosuladenie intervalov je nutne najmä na linkach iduce z jedneho sidliska(ktore maju spolocnych viac zastavok ako 3), aby bolo rovnomerne rozlozenie spojov za hodinu. Je teda pochopitelne, ze ak sa tie linky rozchadzaju, su smerovane do roznych smerov, roznych casti mesta a vzapäti sa stretavaju s linkami z inych smerov (sidlisk), tak uz v tom danom subehu liniek prelozenie vsetkych spojov nemusi byt idealne. A prave na toto poukazujes ty, mozno aj preto, ze prave tebe to teraz nevyhovuje. Tak ako to tu uz niekto podrobne napisal:CP jednotlivych liniek su kompromisom mestskych casti, mesta, DP, uradnikov, referentov, dochodcov, pracujucich,.... Kazdy z nich cestuje inym smerom, mnohi prestupuju a nie kazdemu vychadza ten prestup idealne.S tymto nic nenarobis, ak sa vyhovie tebe, posunu sa casy v CP, tak niekto iny sa zacne stazovat, ze mu to uz nevyhovuje, ze je to zle.
L 2 : 606 (?); 626
L 4 : 356; 422; 604
L 7 : 386 + 387; 521 - NP garant
Dnes na linkách:L7-394+395,L13-5102,L19-3519,L27-3210,L30-3520,L31-4202,L32-3527
Reply on: 5 #6501:
Ide mi skor o to, ze 2 nosne linky spajajuce dost vyznamne body sa stihaju nav3 zastavkach a o tom, ci cestujuci z L30 prestupi do L11 rozhoduje nahoda, v podobe svetelnej signalizacie pri dome umenia, kde ked chyti L11 cerveny signal, tak je zaujimave, ze minimalne na NO pocka L30 v 99% pripadov na L11 a prestup ludi... v opacnom garde to ale mozne akosi uz nie je...
Anketa :
V AKYCH AUTOBUSOCH STE VYDELY PAVUKA NA TEJ RURKE DE SA DRZITE ??? ?
Reply on: Omni_817 #6500:
No ja by som tým 10% stiahol prémie... ?
... v každom prípade vydrž do mája... ❤
Reply on: Omni_817 #6500:
A ako by si si tú náväznosť pri 30' intervale oboch liniek predstavoval?
Milujem super vyriesenu navaznost L30 s L11 mimo spicky v useku Dom Umenia - Palackeho, ked v 90% pripadov L11 zatvara dvere vo chvili prichodu L30 na zastavku a clovek potom trci na Palackeho 15minut kym mu pride L27 smer THC

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.