Ak idú za sebou 2 busy v okrajovom, hlavne večernom režime, mohli by vodiči počkať, kým cestujúci poprestupujú. Vodiči však musia pri svojej práci sledovať kopu iných vecí a zas na každej zastávke v podobnej situácii takto vyčkávať by bolo zdržujúce. O vyčkávaní spojov v CP nie je ani zmienky, je to len na dobrej vôli vodiča.
Re #6512 Záchvat: Cestujúci je zákazník DP. DP mu má vytvoriť také podmienky, aby pobehovať kade tade nemusel. A aby aj čakanie na zastávke, nie len cestovanie vo vozidle, trávil v kultúrnom prostredí.
V danom príklade považujem za najväčšiu chybu veľmi slabý interval z NO na Ťahanovce po 19. hod.
UPRESNENIE: stiahol by som prémie tej 10%-nej skupine vodičov, u ktorej ten sťažovateľ stihne prestúpiť, preto že on ešte nepochopil, že cestujúci je osoba čakajúca na zastávke MHD a nie pobehujúca kade tade... ?
Re#6511 Yps: Detto ?
No, sťahovať prémie je najľahšie bez toho aby si vedel podrobnosti, resp. pozrel sa na to aj z druhej stránky. Vodiči sú tak buzerovaní z každej strany a za také nízke platy, že tam už pomaly ani neni čo sťahovať. Ved tolko, čo zarobia oni, zarobí aj šofér nákladiaku a nevozí ľudí.
Maju to vodici v neakom prikaze v CP? Nie. Maju zhodny palubny cas a kontrolu presnosti na zastavke? NIE . Maju akurat debilne chronometraze a par uzlovych bodov, si maju kontrolovat prijazdy.
Co by si stiahol? 10 percent? Vodic ma v KE tolko argumentov na obranu, ze sa to neda. Niektore som ti vymenoval. Ja by som stiahol, radsej vedeniu 10% z mesacneho platu, za dementny pristup riadenia mestskej dopravy. A ci tej zostave KDHckych debilov spolu z magisratom ako aj tej predchadzajucej. ?
Nechapem, ako chces skoordinovat 3 rozne linky z roznych smerov, ktore dalej idu roznymi smermi a stretavaju sa na 2-3 zastavkach. Ved zosuladenie intervalov je nutne najmä na linkach iduce z jedneho sidliska(ktore maju spolocnych viac zastavok ako 3), aby bolo rovnomerne rozlozenie spojov za hodinu. Je teda pochopitelne, ze ak sa tie linky rozchadzaju, su smerovane do roznych smerov, roznych casti mesta a vzapäti sa stretavaju s linkami z inych smerov (sidlisk), tak uz v tom danom subehu liniek prelozenie vsetkych spojov nemusi byt idealne. A prave na toto poukazujes ty, mozno aj preto, ze prave tebe to teraz nevyhovuje. Tak ako to tu uz niekto podrobne napisal:CP jednotlivych liniek su kompromisom mestskych casti, mesta, DP, uradnikov, referentov, dochodcov, pracujucich,.... Kazdy z nich cestuje inym smerom, mnohi prestupuju a nie kazdemu vychadza ten prestup idealne.S tymto nic nenarobis, ak sa vyhovie tebe, posunu sa casy v CP, tak niekto iny sa zacne stazovat, ze mu to uz nevyhovuje, ze je to zle.
Ide mi skor o to, ze 2 nosne linky spajajuce dost vyznamne body sa stihaju nav3 zastavkach a o tom, ci cestujuci z L30 prestupi do L11 rozhoduje nahoda, v podobe svetelnej signalizacie pri dome umenia, kde ked chyti L11 cerveny signal, tak je zaujimave, ze minimalne na NO pocka L30 v 99% pripadov na L11 a prestup ludi... v opacnom garde to ale mozne akosi uz nie je...
Milujem super vyriesenu navaznost L30 s L11 mimo spicky v useku Dom Umenia - Palackeho, ked v 90% pripadov L11 zatvara dvere vo chvili prichodu L30 na zastavku a clovek potom trci na Palackeho 15minut kym mu pride L27 smer THC
CX65
V AKYCH AUTOBUSOCH STE VYDELY PAVUKA NA TEJ RURKE DE SA DRZITE ??? ?